Så kom Johanna til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

serinasmor

så fin hun er ... kæmpe tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Tullebobs

Stort tillykke med den lille smuksak

Kh Trine

Anmeld

4. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jææææ Hvor dejligt

Glæder mig til at læse en rigtig FB fra det høøøøje nord!!

Anmeld

4. maj 2010

LISBETH:-)

Tillykke

Anmeld

4. maj 2010

kefser

Tillykke mange mange gange,,nej hvor er hun dejlig.Fedt fedt...held og lykke med princessen

Anmeld

4. maj 2010

MariaJ skriver:

Fredag d. 30. april kl 02:12 kom lille Johanna Liv til verden efter 26 timer med veer. Vi er lige kommet hjem fra sygehuset i dag og er på én gang helt opslugte af det lille pus og lidt udslidte. Jeg skriver en rigtig fødselsberetning senere. Indtil videre et billede af vores guldklump på fars arm få timer efter fødslen.

Maria

Stort tillykke!!

Stine 39+6

Anmeld

6. maj 2010

MariaJ

~~M.Nielsen~~ skriver:

Dig har jeg sørme ventet på... - Har sågar skrevet efter dig, og nøjh hvor har jeg været utålmodig fordi du bare "aldrig" kom på!

Endelig kan jeg sige TILLYKKE!!!!

Hvor ser hun bedårende ud!

Tusind tak skal du have og sødt af dig at spørge efter mig. Jeg var slet ikke på nettet mens vi var på sygehuset. Manden skrev lidt på facebook fra sin Iphone, men jeg kunne slet ikke overskue at skulle kobles på den digitale verden. Men dejligt at høre at I herinde har tænkt på mig.

Hvordan går det med dig? Det nærmer sig også din lille piges fødselsdag skulle man tro.

Maria

Anmeld

6. maj 2010

MariaJ

Valle81 skriver:

Stort stort tillykke:0)

Smukt smukt navn, inden vidste kønnet på vores pus hvade vi besluttet at blev det er dreng skulle han hedde Anton og blev det en pige skulle hun hedde Johanna:0)

Det blev en skøn Anton, så Johanna er til gode:0)

Endnu engang tillykke:0)

Hvem ved, måske I får en navnesøster til vores Johanna engang i fremtiden . Anton er nu også et superdejligt navn . Hvis vores var blevet en dreng skulle han have heddet Rasmus. Det må vi have til gode til en anden gang .

Maria

Anmeld

6. maj 2010

MariaJ

Tusind tak for alle jeres dejlige hilsener . Hvor er I bare herlige . Jeg har ikke været så meddelsom de sidste dage, for vi har været på farten for at komme helt hjem. Vi tog den lange tur hjem med fly i går, og Johanna sov sig igennem det meste af turen. Jeg var til gengæld fuldstændig kvæstet da vi endelig nåede frem og føler mig stadig ret medtaget efter lidt for mange overanstrengelser de sidste dage. MEN nu er vi i det mindste hjemme hos os selv og kan begynde at indrette os på livet som familie.

Maria

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. maj 2010

Bayze

MariaJ skriver:

Tusind tak for alle jeres dejlige hilsener . Hvor er I bare herlige . Jeg har ikke været så meddelsom de sidste dage, for vi har været på farten for at komme helt hjem. Vi tog den lange tur hjem med fly i går, og Johanna sov sig igennem det meste af turen. Jeg var til gengæld fuldstændig kvæstet da vi endelig nåede frem og føler mig stadig ret medtaget efter lidt for mange overanstrengelser de sidste dage. MEN nu er vi i det mindste hjemme hos os selv og kan begynde at indrette os på livet som familie.

Maria

Ahh Maria, jeg er nødt til at gentage mig selv - hvor er hun bare vildt bedårende. Hold op jeg synes det er et hårdt program du har haft (hvad er det med dig pg de der hårde programmer!!??). Det er godt nok godt at du er hjemme nu og kan slappe af og tage dig af både dig selv og din lille nye pige:-)

Her flyver dagene afsted og vi har hænderne fulde. Jeg er godt nok glad for at Rasmus er hjemme en måned, hold da op jeg synes det er hårdt arbejde, det må jeg sige. Men skønt:-)

Kram, Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.