11.mdr og søvn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.381 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. maj 2010

Mussen2

hvor meget sover jeres poder om dagen, hvor mange gange og hvornår kommer de i seng og står op?

Her kommer hun i seng kl. ca. 19 sover så for det meste til kl 7.15, hvor jeg vækker hende. Hvis jeg larmer for meget om morgenen vågner hun dog før, som i dag hvor hun vågnede 6.30.

Hun sover næsten altid kun en gang i løbet af dagen og det er meget forskelligt om det bliver til en time eller to. Ydertilfældene er når hun kun sover 45 min eller 3 timer.

Jeg synes godt nok ikke det er meget....Men hun er glad og tilpas. Dog er hun ret træt om aftenen, men det er vel normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

XXSS

Sådan er det også her. En gang til formiddag og så er hun rigtig træt om aftenen, hvis ikke vi lægger hende en halv eller hel time når hun kommer hjem fra vuggestuen, så falder hun i søvn kl. 18 og vågner mellem 7 og 8. Sådan har det været siden hun var omkring et år. 15 mdr nu. Det har været helt perfekt synes jeg. Dog ser vi hende ikke så meget når hun endelig kommer hjem fra vuggestuen  medmindre hun lige får sin lur og holder sig vågen lidt længere.

Anmeld

4. maj 2010

serinasmor

hun sover meget men hun er jo self også kun 4 mdr. ... hun sover fra ca 20.30 til kl 6 .. hun kommer ud at sove kl 8 og sover til kl 10.30 ... så kommer hun ud igen omkring kl 13 og sover til kl 15 ... sådn ca ... men alt det her varierer jo meget ... nogle gange er hun endda træt igen kl 17 hvor hun så igen kommer ud at sove... og andre gange kommer hun i seng kl 19 og sover til kl 6 næste morgen ... men hun må jo ha behov for det

Anmeld

4. maj 2010

Ni-ko-li-ne

siden Nikoline var omkring 10 mdr har hun sovet ca 2 timer til middag og så kommer hun i seng 19:00 - 19:30..... og står op mellem 06:00 og 07:00...  hvis hun har haft en dårlig nat får hun en formiddagslur i DPén.....  jeg tror det passer fint....

de små bliver jo mere og mere aktive.... så jeg tror ikk du skal bekymre dig så længe dit barn trives...

Anmeld

4. maj 2010

Mathilde

Celina nærmer sig de 10 mdr og sover ca. 1time om formiddagen og så 1½-2 timer om eftermiddagen.

Hun kommer i seng ca. 19.30 - 20.00 og sover til mellem kl 6 og 7 næste morgen. Hun er dog vågen en del gange om natten for at spise!

Det er helt normalt at hun er træt om aftenen. Bare hun ikke er for træt til at spise aftensmad...ellers er det vigtigste jo at hun er tilpas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.