Sos sos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. maj 2010

Sabina & Simone

Hjælp mig...

Jeg mangler en node udstikker og de er slet ikke til at opdrive nogen steder, da jeg skal bruge den fredag... Ved godt jeg er sent ude, men er der nogen der ligger inde med en de ikke bruger eller evt vil låne ud?

Knus Sabina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Tynen

Kan du ikke google et billed af en node, printe den ud og tegne den over på noget mellemlægspapir (Hedder det ikke det?   ) og så bruge den som skabelon ved at ligge den ovenpå det udrullede MMF?

Anmeld

3. maj 2010

Jordbærpigen

Sabina & Simone skriver:

Hjælp mig...

Jeg mangler en node udstikker og de er slet ikke til at opdrive nogen steder, da jeg skal bruge den fredag... Ved godt jeg er sent ude, men er der nogen der ligger inde med en de ikke bruger eller evt vil låne ud?

Knus Sabina

Synes jeg så én herinde for noget tid siden, som havde en node til salg pga. fejlkøb. Kan bare ik huske hvem....

Anmeld

3. maj 2010

propogberta

MissSmile26 skriver:

Synes jeg så én herinde for noget tid siden, som havde en node til salg pga. fejlkøb. Kan bare ik huske hvem....

Det var mig men den er desværre solgt

Anmeld

3. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sabina & Simone skriver:

Hjælp mig...

Knus Sabina

http://www.alttilkager.dk/product.asp?product=786

Tada

Anmeld

3. maj 2010

quity

Håber du finder hva du leder efter

Anmeld

4. maj 2010

Sabina & Simone

Tynen skriver:

Kan du ikke google et billed af en node, printe den ud og tegne den over på noget mellemlægspapir (Hedder det ikke det?   ) og så bruge den som skabelon ved at ligge den ovenpå det udrullede MMF?

Det er et godt råd... Men det gjorde jeg med kagen til sidste weekend og synes ærlig talt det var noget pullerværk.. For kanterne blev ikke pæne, selvom jeg stod med en sprit ny kniv... Endda en af de der herredyre metal hoppyknive dimser...

Anmeld

4. maj 2010

Sabina & Simone

Caroline86 skriver:

http://www.alttilkager.dk/product.asp?product=786

Tada

Jamen halløj, der var jo noget... Den var jo nok værd at bestille... Skal lige et smut til Ålborg idag og kigge... Der er en butik der sælger varer fra Wilton... Så håber jeg kan få en der, for det er kun noden jeg skal bruge... Men tusind tak for hjælpen...

Anmeld

5. maj 2010

Tynen

Sabina & Simone skriver:

Det er et godt råd... Men det gjorde jeg med kagen til sidste weekend og synes ærlig talt det var noget pullerværk.. For kanterne blev ikke pæne, selvom jeg stod med en sprit ny kniv... Endda en af de der herredyre metal hoppyknive dimser...

Hmm, øv!

Har heller ikke prøvet det IRL endnu - Det var bare en tanke som måske kunne have virket.
Hvad nu hvis man ruller det helt vildt tyndt ud?
Nu ved jeg selvf. ikke hvor tykt et lag du prøvede med.

(Jeg havde en ide om at lave en Hello Kitty kage på den måde, så håber sgu det virker    )

Anmeld

5. maj 2010

Sabina & Simone

Tynen skriver:

Hmm, øv!

Har heller ikke prøvet det IRL endnu - Det var bare en tanke som måske kunne have virket.
Hvad nu hvis man ruller det helt vildt tyndt ud?
Nu ved jeg selvf. ikke hvor tykt et lag du prøvede med.

(Jeg havde en ide om at lave en Hello Kitty kage på den måde, så håber sgu det virker   )

Tror jeg sagtens du kan... Det var jo fordi det var nogle meget små noder og g-nøgler jeg skulle skære ud...

Har forresten fået fat i nogle... Kagebutikken har fået dem hjem igen, så fik lige bestilt en node, en g-nøgle og en guitar, som jeg fik lovning på kom til mig i morgen... Så krydser fingre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.