forskrækkelsen igår med emma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

950 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. januar 2008

maria

Som om det ikke var nok med det fald igår hos dagplejemoderen, som tidlige fortalt, begyndte Emma iaftes pludselig at kaste op. Jeg ringede så til vagtlægen, da jeg tænkte at det måske ku have noget med hendes fald at gøre. Han mente så at det enten var en meget lille hjernerystelse, eller simpelthen chokket over oplevelsen som gjorde hun kastede op. Så hele natten sku jeg vække hende en gang i timen, for at være sikker på hun var ok( hvis det nu var hjerenrystelse). Heldigvis var hun ved hendes fulde fem imorges, men er faktisk lidt i chok over små børn kan kaste så meget op pga en forskrækkelse. ( hun kastede op 4 gange). :-o

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2008

sbs78

Hej Ej det må godt nok ikke havde være sjovt. Forstår godt at du har været meget nervøs, det havde jeg også været:'( Håber at jeres dag i dag har været noget bedre :) Knus sidsel

Anmeld

23. januar 2008

Pia.

ÅÅ nej som om det andet ikke var grimt nok...

Lille pus og stakkels moar... :S

Håber ikke I to får flere grimme oplevelser for denne gang.

Knus Pia.

Anmeld

23. januar 2008

Tullebobs

Pyha sikke en omgang i har været igennem. Vi har osse prøvet det med at skulle holde Simon under observation hele natten for hjernerystelse, og man er bare så bekymret og får næsten ingen søvn:'( Og han kastede ikke engang op, så kan sagtens forstå hvis det har været en sej nat... Dejligt at høre at hun var fuld af spillopper igen her til morgen:) Håber at I får en god nat søvn i nat. Kram fra Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.