Monica: Vi har faktisk lige taget alt mælk fra ham fra i dag af.
Nu får han kun vælling at sove på - Det har da ikke noget med mælk at gøre vel? (Lidt pinligt sprg, men vil gerne være helt sikker
)
Har hørt at det (Udover at kunne påvirke ørerne) skulle være slimdannende.
Det er altså lidt vildt med Tobias. Det lyder præcis som Paw, det du skriver.
Han har faktisk været kronisk snottet/tilstoppet i svælget siden han kom ud, og døjer sindssygt meget med hans tårekanaler og øjne der løber.
Har måske haft en 4-5 dage i ny og næ hvor han er helt frisk, men tror kun det er sket 2-3 gange på snart 8 mdr.
Men, men.. Det er jo bare en... Dadadadaaaaa:
VIRUS!
Har været ved læge med ham 2 gange om måneden det sidste halve år, og det er det samme hver gang.
- Og så fik vi lige sat prikken over Iét, da Dpén nævnte det med Stella i dag.
Det er så frustrerende!
Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre for at lempe hans smerter. Han får stikpiller hver dag, sover med 3 bøger under sengebenene ved hovedet.
Ligger samtidig med en af vores puder under den dyne han er svøbt i, så han er bare hævet max.
Jeg overvejer at købe Biostraht, men ved ikke om små børn må få det?!
Må ringe til min læge i morgen. Kunne overhovedet ikke komme igennem i dag.
Argh - Det blievr bare så lang en smøre..
Jeg er simpelthen så søvnfikseret, mine øjne svider, min lunte er SÅ kort og jeg har hovedpine det meste af dagen..
Desuden kan jeg mærke at jeg bare trænger til RO! Jeg gider ikke mere gråd.
Får sådan en "Kravl af mig"- fornemmelse som dagene går, så vi bliver nødt til at gøre ALT for at komme på ret køl nu.
Tak for jeres "tid" - Jeg trænger virkelig til at få det ud af systemt!
(Eller også snakker jeg bare for at holde mig vågen
)
Anmeld