Jeg er gået nærmest i hi (Og et sprg. til Monica)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

826 visninger
17 svar
0 synes godt om
3. maj 2010

Tynen

Nu kan det være nok!
Jeg magter ikke mere gråd, pyller, utilfredshed og afbrudt søvn (Hvis man da kan kalde vågner timer fra kl. 23 - 04 det) og bægeret flød fuldstændig vanvittigt over da DPén sagde at Stella går og siger "Paw græder hele daen´" og "Paw græder og græder og græder"

Bang! Så skal der sgu til at ske noget!

Jeg var så desperat at jeg har ringet rundt til samtlige zoneterapeuter i hele byen for at få en tid hurtigst muligt.
Skal afsted i morgen.

I morgen tager jeg ned til ørelægen og efterspørger de dræn.
Jeg kan simpelthen ikke vente til sidst i maj.
Derefter tager jeg til lægen i akuttiden og får dem til at tjekke ham i hoved og r** (Han har så meget slim i svælget at han ikke kan trække vejret ud af næsen) og dernæst til zonetamtam.

Undskylder mit fravær herinde - Jeg orker bare ikke rigtig så meget.
Fik jeg sagt at jeg ALDRIG skulle have flere børn?!

Monica: Hvordan går det hjemme hos jer?
Har sådan tænkt på jer siden I var på den klinik og fik at vide at Tobias intet fejlede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Muffinmus

jamen bare kom ud med det tøs.

Har selv haft syg dreng her hjemme i dag, men PISSE provokerende hele aften, så det er sgu DP i morgen hvis han er klar. Havde mså røde pletter i ansigtet, og det er så blodudtrædninger fordi han har hostet for meget siger hsn kære læge...?? nå, jamen fint, bare det ikke smitter.

Og ja, fis afsted med dig og brok dig på alle tænkelige måde!!!!Kan godt forstå du ikke orker mere, det gør din famiæie jo heller ike, mindst af alle lille Paw.

Anmeld

3. maj 2010

Nadi

Hvor er du sej!!

Jeg synes det er fedt at du formår at ruske op i det hele og tage affære  Puha jeg aner ikke hvad jeg ville gøre hvis det var mig, du må altså have super kræfter.

Jeg har kun gode erfaringer med zoneterapi, så håber også det kommer til at virke for Paw så I kan blive en normalt sovende familie.

KÆMPE  fra mig til dig

Anmeld

3. maj 2010

Monica

Jeg har været hvor du er - og er der stadig indimellem... Efter vi var på klinikken tog vi alt mælk ud af Tobias kost - også erstatningen, købte noget dyrt på apoteket. Sammen med dræn + zoneterapi har det gjort at vi har fået en glad dreng. Han er dog stadig meget tit syg, som i snottet... Det når liiige at gå over i et par dage også kommer det tilbage...

Vi har ca 50/50 gode/dårlige nætter. De gode er når han får en flaske ved 22-23 tiden og måske skal have sutten en gang eller to.. Og de dårlige.... Som i nat flaske 22.30 - sukkervand 23.30 - flaske igen 01.00 - alt dette tilbyder vi jo selvfølgelig i afmagt for at få ham til at falde i søvn og ikke skriger for meget så han vækker Gustav...

Han er en belastning at putte om aftenen, han skriger og må til sidst op på armen (og han er sgu en tung basse) Det er som regl Lars der har tjansen (-også om natten)

MEN han græder ikke om dagen mere, er glad og tøffer rundt... Så det er den virkelige forbedring...

Jeg ville gerne komme med guldkorn - og løse dín knude og for faen også min egen... Men aner ikke hva vi skal gøre... Men tror at dræn er et skridt i den rigtige retning. Zoneterapeuten kan trykke lidt for alt det slim... Lægen kan evt give noget der kan uvige luftvejene - astmatisk bronkitis - eller har ikke han ikke prøvet det? (Men self kun hvis det er astm.bron.)

Ved sgu ikke om jeg er til nogen hjælp...

Moni

Anmeld

3. maj 2010

Lulle25

Ville bare sige at jeg forstår dig så meget. Jeg har heller ikke prøvet at have børn før jeg fik Peter, pigerne har aldrig grædt og været så nemme. Men de drenge de er bare pivet. Er gået igang med projekt søvn, for kan ikke holde til at være vågen så meget mere.

Håber dine projekter hjælper på Paw.

Knus Louise- der dog ikke er sikker på hun ikke vil have en baby igen en dag

Anmeld

3. maj 2010

Tynen

Monica: Vi har faktisk lige taget alt mælk fra ham fra i dag af.
Nu får han kun vælling at sove på - Det har da ikke noget med mælk at gøre vel? (Lidt pinligt sprg, men vil gerne være helt sikker   )
Har hørt at det (Udover at kunne påvirke ørerne) skulle være slimdannende.

Det er altså lidt vildt med Tobias. Det lyder præcis som Paw, det du skriver.
Han har faktisk været kronisk snottet/tilstoppet i svælget siden han kom ud, og døjer sindssygt meget med hans tårekanaler og øjne der løber.
Har måske haft en 4-5 dage i ny og næ hvor han er helt frisk, men tror kun det er sket 2-3 gange på snart 8 mdr.
Men, men.. Det er jo bare en... Dadadadaaaaa:
VIRUS!
Har været ved læge med ham 2 gange om måneden det sidste halve år, og det er det samme hver gang.

Vi er bare ved at være desperate.
Her i fredags blev vi simpelthen bragende uvenner, og det var over en så latterlig lille ting at det virkelig gik op for mig hvor langt ud vi er ved at komme pga. manglende søvn.
Vi plejer aldrig at diskutere eller skændes sådan for alvor, men det skal jeg da love for at vi fik prøvet.
- Og så fik vi lige sat prikken over Iét, da Dpén nævnte det med Stella i dag.

Det er så frustrerende!
Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre for at lempe hans smerter. Han får stikpiller hver dag, sover med 3 bøger under sengebenene ved hovedet.
Ligger samtidig med en af vores puder under den dyne han er svøbt i, så han er bare hævet max.

Jeg overvejer at købe Biostraht, men ved ikke om små børn må få det?!
Må ringe til min læge i morgen. Kunne overhovedet ikke komme igennem i dag.

Argh - Det blievr bare så lang en smøre..
Jeg er simpelthen så søvnfikseret, mine øjne svider, min lunte er SÅ kort og jeg har hovedpine det meste af dagen..

Desuden kan jeg mærke at jeg bare trænger til RO! Jeg gider ikke mere gråd.
Får sådan en "Kravl af mig"- fornemmelse som dagene går, så vi bliver nødt til at gøre ALT for at komme på ret køl nu.

Tak for jeres "tid" - Jeg trænger virkelig til at få det ud af systemt!
(Eller også snakker jeg bare for at holde mig vågen      )

Anmeld

3. maj 2010

Tynen

Lulle25 skriver:

Ville bare sige at jeg forstår dig så meget. Jeg har heller ikke prøvet at have børn før jeg fik Peter, pigerne har aldrig grædt og været så nemme. Men de drenge de er bare pivet. Er gået igang med projekt søvn, for kan ikke holde til at være vågen så meget mere.

Håber dine projekter hjælper på Paw.

Knus Louise- der dog ikke er sikker på hun ikke vil have en baby igen en dag

LOL! Du har da ret - De skal jo blive til rigtige mænd engang

Trine - Der egentlig er skruk sådan imaginary... Orker bare ikke at skulle igennem møllen en gang til

Anmeld

3. maj 2010

Siber

Kære Tunis,

ville bare lige give dig en krammer og sige at det der var jeg igennem med Johanna.

Hun skreg til hun var 10 mdr og fik lagt dræn, og derefter var hun en engel. Hun sov aldrig hellere ikke om dagen, og jeg var ved at få pip. Først var vi til kiroprakter som fiksede hendes ryg, og det gik godt de første uger, så fik hun zoneterapi som ikke hjalp en dyt, og tilsidst ørelæge da jeg havde banket i bordet 117 gange hos min egen læge, som selvfølgelig ikke kunne se noget og ikke mente der var noget galt når hun ikke havde feber. Jeg forlangte en henvisning til ørelæge, også blev der sat skub i tingene, 10 mdr og dræn.

Kæmp Trine, giv ikke op!

Knus SIber

øh og vi venter  et styk yngel til!!!!!

Anmeld

3. maj 2010

Monica

Vælling er også lavet på mælk...

Det er så frustrendende... Jeg gik amok på Lars i tlf på han havde glemt at give Gustav gummirøjser med i dag... Behøver jeg sige at jeg ikke plejer at tude fordi han kun har sko med i legestue...???

Jeg synes at det er værst de dage hvor han er snottet (!!!!) Der er det lige 80% værre at putte ham... I dag har det taget Lars over 1 time at få bæstet til at sove - og Gustav kunne ikke falde i søvn fordi han skreg... I morgen hvis han er snottet, så prøver vi en panodil inden han skal i seng... Hva faen skal vi snart gøre...

Anmeld

3. maj 2010

heaven

uha Trine

de andre har skrevet så meget, så jeg vil bare sige jeg har læst dit indlæg, og jeg synes bare det er SÅ synd for jer allesammen - din frustration er så lysene klar, at det kan mærkes på den anden side af skærmen - suk...

Flot du tager affære selvom det er uoverskueligt!!!

Hæng i, og få nogen til at tage ham 1 time en dag evt, så du lige kan være dig selv.

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.