Endelig kom Nicolaj til verden :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

MorTilGustav

Sikke dog en skøn lille frækkert! Og hvilken vidunderlig hårpragt! Lækkermås  
Kæmpe TILLYKKE herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Simplyred

Tillykke med ham!!!

Det er da HELT VILDT så skøn han er at se på!!!  -jeg er selv rødhåret, men det er endnu ikke lykkedes mig at få en rødhåret prinsesse (har to prinsesser), men jeg satser på det igen nu

Anmeld

7. maj 2010

Ansemusen

Gud hvor har han bare meget personlighed i sit ansigtsudtryk allerede  Virkelig kær med sit lange strithår  Tillykke med guldklumpen og med, at alt gik godt trods en hård start! Velkommen hjem

Anmeld

7. maj 2010

Mathilde

Stort tillykke med den lille dreng han er da bare dejlig!

Anmeld

8. maj 2010

Snuffler25

Tusind tak for ALLE jeres hilsner - det varmer rigtig meget

Sikke en omvæltning at komme hjem med sådan en lille fyr hva? Der bliver jo vendt op og ned på ens liv fuldstændig.. jeg troede jeg var nogenlunde forberedt, for vores venner med børn havde forsøgt at fortælle os, hvor stor en omvæltning det er. Men nej, det kan man vist ikke sætte sig ind i før man selv står i situationen.

Humøret svinger op og ned - pga hormoner og alle de forandringer. Og man "når" ikke rigtig noget, udover HAM.. - men på den anden side, det skal man jo heller ikke - han er vigtigst og det at lære ham at kende og sig selv at kende som mor, er vigtigst.

Hvor længe mon der går før man føler sig "hjemme" i denne rolle. Nogle uger.. nogle måneder... aldrig? hehe. Hvornår bliver det hele nemmere 

Jeg kan dog mærke det bliver bedre for dag til dag.. men stadig kan de "onde" nedture lige komme snigende og så får man sig en tudetur.

Tak for hilsnerne igen

Anmeld

10. maj 2010

Nanna1985

Tillykke med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.