Rosa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

anna-jonas

Et stooort tillykke skal da også lyde herfra . I har nu fundet ud af, hvad meningen med livet er...............

Mette og Ida

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

mariamiss6

Maise skriver:

ha ha troede det var pervers tankegang du havde skrevet i din profiltekst ??

okaaaaaay det var jo så bare ikke til at gætte når du skrev det er midt i en fødsels-tillykke-tråd hehehehe...

Men nej, det er kommer sig af at der engang blev forsket i, at kvinder der ikke får nok sesx, erstatter det behov ved at spise masser af chokolade - og jeg spiste masser af skildpadder den dag. så lidt perverst var det vel nok

Altså jeg fik ikke stillet "mellem benene behovet" og tog derfor "prop i hovedet behovet" i brug i stedet for

hvad man ikke har mellem benene må man have i munden

Anmeld

4. maj 2010

mariamiss6 skriver:

okaaaaaay det var jo så bare ikke til at gætte når du skrev det er midt i en fødsels-tillykke-tråd hehehehe...

Men nej, det er kommer sig af at der engang blev forsket i, at kvinder der ikke får nok sesx, erstatter det behov ved at spise masser af chokolade - og jeg spiste masser af skildpadder den dag. så lidt perverst var det vel nok

Altså jeg fik ikke stillet "mellem benene behovet" og tog derfor "prop i hovedet behovet" i brug i stedet for

hvad man ikke har mellem benene må man have i munden

Hahahahaha.. Jeg troede at det skulle forståes så'n at hvis en mand havde en lille diller, var han  nødt til at kunne tale for sin sag/ha det hele i munden!!griner..

Stine 39+6

Anmeld

4. maj 2010

mariamiss6

Tilmeldt skriver:

Hahahahaha.. Jeg troede at det skulle forståes så'n at hvis en mand havde en lille diller, var han  nødt til at kunne tale for sin sag/ha det hele i munden!!griner..

Stine 39+6

ja ja der er mange fortolkninger at tage af i den sætning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.