I dag er Stefanie kommet i børnehave UDEN ble!!
)
I går da jeg hentede hende, sagde hun til mig: mor, prøv lige at mærke min numse, jeg har altså ikke ble på
Pædagogerne sagde hun selv var kommet ved middagstid og sagt, at nu havde hun tisset og gerne ville have bleen af igen 
Her til morgen er jeg igang med at vaske hende og jeg spørger hende, om hun skal have ble på i dag i børnehaven. Nej, jeg vil ikke, jegbruger jo ikke ble mere, siger hun så. Så hun gik stolt i børnehave og fortalte selv pædagogerne, at hun altså ikke havde ble på i dag
Hun kan så vælge enten at gå på toilettet og tisse eller lige få en ble på, og så få den af igen kort efter.
Og Alexander havde kun 2 uheld på hele dagen i går 
Jeg er simpelthen næsten i chok, tænk jeg har altid får at vide, at vi skulle planlægge bleafvænning og at det altid skulle ligge i en ferie...først kommer Alexander en dag og siger han ikke vil have ble på mere (jeg troede overhovedet ikke han var ved at være klar), mens Stefanie pludselig finder det spændende og gerne selv vil...jeg kan slet ikke forstå det, at mine børn er blevet så store 
Nu har jeg lige været i BR og købe en stor kasse (udendørs) kridt til dem hver, dem har de ønsket sig længe. Så nu skal de vist overmale det hele i eftermiddag 
Lone - som endnu en gang må sande, at man bare ikke kan planlægge alting!
Anmeld