18+0 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.061 visninger
19 svar
0 synes godt om
3. maj 2010

merichs

Lidt sker der da

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Mira0911

Sød lille mave,..

Anmeld

3. maj 2010

Koen.

flot mavse

Anmeld

3. maj 2010

Patrick07

Ihh altså.. jeg er lige så lang henne som dig og man kan slet ikke se min mave lige så meget som din flotte flotte mave  Øv håber da det snart kommer hehe

men hvor er den altså bare SUPER fin

Knus

Anmeld

3. maj 2010

merichs

Tak skal i ha

Patrick07: Synes også jeg ser meget mindre ud end alle andre der er lige så langt henne. Er sikker på du har en super flot mave

Anmeld

3. maj 2010

Patrick07

merichs skriver:

Tak skal i ha

Patrick07: Synes også jeg ser meget mindre ud end alle andre der er lige så langt henne. Er sikker på du har en super flot mave

Ved I hvad der ligger inde i den fine mave  ??

ved mig er det ikke maven der vokser  Men brysterne hehe så min kæreste kalder min mave for det 3. bryst

Anmeld

3. maj 2010

merichs

Ved I hvad der ligger inde i den fine mave  ??

ved mig er det ikke maven der vokser  Men brysterne hehe så min kæreste kalder min mave for det 3. bryst

Vi skal til MDscanning d. 12 maj og håber at de kan fortælle hvad det bliver...

Hehe, det 3. bryst   Jeg påstod overfor kæresten at mine bryster i hvert fald ikke var vokset men måtte overgive mig da mine BH'er blev for små

Anmeld

3. maj 2010

Patrick07

merichs skriver:

Vi skal til MDscanning d. 12 maj og håber at de kan fortælle hvad det bliver...

Hehe jeg påstod overfor kæresten at mine bryster i hvert fald ikke var vokset men måtte overgive mig da mine BH'er blev for små

Pu ha ja de BH'er da... Har helt opgivet mine  brystvorten væltede ud (syntes ikke det så SÅ forfærdentlig smart ud)  Uhh jamen du må lige fortælle have køn den lille mus er  når dte kommer dertil

Anmeld

3. maj 2010

merichs

Patrick07 skriver:

Pu ha ja de BH'er da... Har helt opgivet mine  brystvorten væltede ud (syntes ikke det så SÅ forfærdentlig smart ud)  Uhh jamen du må lige fortælle have køn den lille mus er  når dte kommer dertil

Jeg skal nok give lyd så snart jeg ved noget.

Ved i hvad jeres bliver?

Anmeld

3. maj 2010

Patrick07

Jeps vi fik fortaget en fostervandsprøve  Så vi er 100% sikker på den bliver endnu en lille prins jeg har i mavsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.