Maxi cosi baby autostol..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.468 visninger
21 svar
0 synes godt om
3. maj 2010

Stumpen

Victoria er kommet over i den mellemste autostol, så vi sælger den anden for 500 kr.

Den er fin og velholdt. Bon medfølger - stolen blev købt i august sidste år.. Ikke ryger hjem..

Den kan afhentes i Videbæk..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Stumpen

Babyindsats medfølger -havde glemt at den fulgte med...

Anmeld

28. maj 2010

Stumpen

Er nysgerrig -er den for dyr eller bor jeg geografisk dumt??

Anmeld

28. maj 2010

Josesmor

Jeg bor i sønderjylland og kunne bestemt godt have interresse i den...Men bor da vidst lang fra dig

Anmeld

28. maj 2010

DK

Jeg synes ikke 500 kr. lyder for dyrt, men på den anden side fik Rosa herinde fra vist en til 100 kr. som så godt nok manglede babyindsats, men den er altså også rigtig fin.

Prøv at sætte den til salg på dba.dk for 450 kr så skal i nok hurtigt komme af med den!

Anmeld

28. maj 2010

Pige2009

Jeg synes det er megabilligt, så jeg ville sætte den til salg til den pris på dba.dk og guloggratis.dk

Anmeld

28. maj 2010

Stumpen

Tak for jeres svar... Vi har den også til salg på dba og heller ingen vil købe den der, det var derfor jeg var i tvilv om prisen.. Men kan da lige prøve gul&gratis

Anmeld

4. juni 2010

Stumpen

Sama skriver:

Jeg bor i sønderjylland og kunne bestemt godt have interresse i den...Men bor da vidst lang fra dig

Hejsa.. Vi skal til Aabenraa på næste lørdag, bor du i nærheden eller hvor? For måske kan vi køre forbi med den, hvis det har interesse??

Anmeld

4. juni 2010

lisbethita

DET VAR DÆLME BILLIGT.....!!!  Men vi har desværre allerede en..

Anmeld

4. juni 2010

lisbethita

Stumpen skriver:

Victoria er kommet over i den mellemste autostol, så vi sælger den anden for 500 kr.

Den er fin og velholdt. Bon medfølger - stolen blev købt i august sidste år.. Ikke ryger hjem..

Den kan afhentes i Videbæk..

Hej igen....jeg så ikke hvad de andre havde skrevet. Hvad var nyprisen for denne model? Jeg synes altså den er udover det sædvanlige fin! Jeg havde slået til, hvis ikke jeg havde haft en. Har også købt en brugt, men den er SLET ikke så fin som din. Synes virkeligt den er så fin!!

Kh Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.