Tak for kagedagen piger..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

896 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. maj 2010

Anasmor

Vil bare lige sige tak for en rigtig hyggelig dag, det var slet ikke så skræmmende alligevel at skulle bombarderes med spørgsmål

Da det jo var første gang jeg overhovedet holdte det her, så var jeg da lidt smånervøs, om I nu fik nok ud af det, men har fået søde sms´er og dejlige tilbagemeldinger, så tusinde tak for det...

Syntes sgu I gik på den med stor entusiasme alle sammen, også dig Astrid med den "dårlige tålmodighed og ti tommelfingre ???!!! " syntes nu det gik RET godt, taget ovennævnte i betragtning

Og som jeg sagde... det er jo faktisk SLET ikke så svært som det ser ud til, det beviste I da ret godt syntes jeg

Så igen.. mange mange tak for idag, det var super dejligt at møde jer alle IRL og jeg hyggede mig RIGTIGT meget

Knus Fra Stinna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

mariamiss6

BILLEDER!!!!!!!!!!

Og jeg er sikker på at alle har fået noget rigtig godt ud af det, og har lært en masse af dig Stinna

Anmeld

3. maj 2010

Anasmor

Der blev ikke taget et eneste... vi havde alt for travlt...

Anmeld

3. maj 2010

mariamiss6

Anasmor skriver:

Der blev ikke taget et eneste... vi havde alt for travlt...

Aj hvor strengt - hvad så med alle kagerne???? dem får vi så ikke at se - jeg er heeeelt vildt skuffet

Anmeld

3. maj 2010

Lone Jakobsen

jaaa det var bare vildt hyggeligt....men næste gang må du afsætte en hel dag til at lege i der var jo slet ikke tid nok

Anmeld

3. maj 2010

merichs

Anasmor skriver:

Vil bare lige sige tak for en rigtig hyggelig dag, det var slet ikke så skræmmende alligevel at skulle bombarderes med spørgsmål

Da det jo var første gang jeg overhovedet holdte det her, så var jeg da lidt smånervøs, om I nu fik nok ud af det, men har fået søde sms´er og dejlige tilbagemeldinger, så tusinde tak for det...

Syntes sgu I gik på den med stor entusiasme alle sammen, også dig Astrid med den "dårlige tålmodighed og ti tommelfingre ???!!! " syntes nu det gik RET godt, taget ovennævnte i betragtning

Og som jeg sagde... det er jo faktisk SLET ikke så svært som det ser ud til, det beviste I da ret godt syntes jeg

Så igen.. mange mange tak for idag, det var super dejligt at møde jer alle IRL og jeg hyggede mig RIGTIGT meget

Knus Fra Stinna

Selv tak. Synes det var til stor hjælp for en nybegynder. Jeg har i hvert fald en god idé om hvordan jeg skal gribe det an når jeg skal ha taget min mmf mødom

Anmeld

3. maj 2010

AnnePedersen

det var bare en kanon dag...... kunne jeg komme til at være sammen med jer igen på samme måde gør jeg det gerne igen..... men enig... der skal mere tid til.

Anmeld

3. maj 2010

FruEllingsen

Dejligt at høre at det var en rigtig god dag

Anmeld

3. maj 2010

Anasmor

AnnePedersen skriver:

det var bare en kanon dag...... kunne jeg komme til at være sammen med jer igen på samme måde gør jeg det gerne igen..... men enig... der skal mere tid til.

Det var sødt sagt... især når man tager din lange tur i betragtning

Anmeld

3. maj 2010

Anasmor

Dejligt at høre at det var en rigtig god dag

Det kan du tro det var... SÅ ærgeligt at du ikke var med, men hørte jo at du pludselig havde fået travlt med noget andet ..

Hjertelig hjertelig tillykke med jeres prins

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.