Hjælp mig !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. maj 2010

Mutte

Heej (:

Jeg er en meget forvirret pige.

Jeg har for 2 et halvt månede siden stoppet på p-piller, og min mens er ikke kommet endnu, jeg er begyndt at spise meget mere og føler mig aldrig mæt, jeg drikker også meget mere end normalt og skal tisse meget ofte, og er meget sløv og træt. Da jeg endnu ikke har fået ment, tænkte jeg og min kæreste at jeg helle måtte tage en tæst den første tog jeg den 11/4 og den var negativ og så tog jeg igen en igår og den var også negativ? hvad kan der være galt??

Kan det være stress ?

min kæreste tager til afganistan om 2 måneder og skal være væk i 6 måneder, kan det var psykisk det bliver væk og jeg får disse symtomer??

håber nogen kan hlælpe mig?

PS: Jeg er blevet MEGET MEGET hysterisk på det sidste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

Muffinmor

Kan da sagtens være psykisk. vil så sige at lægerne rådgiver en om uregelmæssig mens i ca 6 måneder efter p pille stop. Men jeg tror nu jeg ville smutte til lægen og få bekræftet hvad der kunne være galt.

Har i haft ubeskyttet sex siden du tror det kan være en graviditet om jeg må spørge?

Anmeld

3. maj 2010

Mutte

Jaa, vi har haft ubeskyttet sex siden jeg stoppet på p-pillerne.

Anmeld

3. maj 2010

Thildesmor

Da vi besluttede at begynde projekt baby, fik jeg mens ca reglmæssig cirka 2 gange efter p-pille stop, derefter havde jeg ingen tegn på mens i ca 8 måneder  ingen kunne forklare mig hvorfor, men lige pludselig kom den bare igen, meget meget mystisk hvordan ens krop kan reagere...

Men idag er jeg gravid, så måske var det bare kroppen der ikke var helt klar til en graviditet.. jeg ved det ikke bare et forslag

Anette 39+1

Anmeld

3. maj 2010

Jordbærpigen

Kroppen kan godt opføre sig underligt efter stop med p-piller. Jeg havde også mærkelig symptomer da jeg stoppede, men de fortog sig igen. Jeg har dog heller ikke haft mens i snart 7 måneder siden og skal nu igang med udredning for pco. Men vil råde dig til at slå kold vand i blodet. det er trods alt stadig meget nyt, at du er stoppet. Normalt kan der gå helt op til 1 år, inden kroppen finder sig selv igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.