Så er mit kage helvede overstået (undskyld sproget)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.173 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. maj 2010

quity

Ja undskyld sproget, men sådan føler jeg det har været. Var ellers så stolt over at to kollegaer havde bestilt kager ved mig til deres børns konfirmation idag.

Den ene var bestilt som en sommerfugl til 40 mennesker med mmf på.

Den anden skulle "bare" være en "pladekage pyntet med frugt" (kage: bedstefarsskæg, pyntet med cremefraishe/pisket fløde og frugt) Denne kage har jeg lavet MANGE gange.

Det hele startede med at jeg ik kunne få lagkagebundene til at hæve, derefter kunne jeg ik få pladekagen til at hæve. Har smidt 8 dobbelte portioner ud da det ik kunne bruges. Tilsidst igår aftes måtte jeg ringe til hende der havde bestilt pladekagen, at jeg vidste ik hvad jeg skulle gøre for det ville ikke lykkes for mig. Utrolig man kan føle sig så magtesløs...

Det hele endte med at jeg i løbet af 3 timer fik lavet to runde kager. (moussen havde jeg dog lavet igår aftes.)

De to runde er med: 1. kage: skildpaddecreme og blåbærmousse.

2. kage: tobleronecreme(blanding af hvid og den med honning) og blåbærmousse

Sommerfuglen er bestilt med 2 brune bunde og 1 lys bund. Fyldet er skildpaddecreme og bærsymfonimousse.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

Dot D

quity skriver:

Ja undskyld sproget, men sådan føler jeg det har været. Var ellers så stolt over at to kollegaer havde bestilt kager ved mig til deres børns konfirmation idag.

Den ene var bestilt som en sommerfugl til 40 mennesker med mmf på.

Den anden skulle "bare" være en "pladekage pyntet med frugt" (kage: bedstefarsskæg, pyntet med cremefraishe/pisket fløde og frugt) Denne kage har jeg lavet MANGE gange.

Det hele startede med at jeg ik kunne få lagkagebundene til at hæve, derefter kunne jeg ik få pladekagen til at hæve. Har smidt 8 dobbelte portioner ud da det ik kunne bruges. Tilsidst igår aftes måtte jeg ringe til hende der havde bestilt pladekagen, at jeg vidste ik hvad jeg skulle gøre for det ville ikke lykkes for mig. Utrolig man kan føle sig så magtesløs...

Det hele endte med at jeg i løbet af 3 timer fik lavet to runde kager. (moussen havde jeg dog lavet igår aftes.)

De to runde er med: 1. kage: skildpaddecreme og blåbærmousse.

2. kage: tobleronecreme(blanding af hvid og den med honning) og blåbærmousse

Sommerfuglen er bestilt med 2 brune bunde og 1 lys bund. Fyldet er skildpaddecreme og bærsymfonimousse.

Det kan godt være det har været et helvede, MEN det er da endt godt, hvor er de fine

Anmeld

2. maj 2010

propogberta

Hvor er de blevet fine ! men hvor er det dog irriterende og trælst når det hele driller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.