18+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.477 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. maj 2010

Mai-pigen

Her er vores lille bebs.. Så dejligt at se!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

LinLin

Mai-pigen skriver:

Her er vores lille bebs.. Så dejligt at se!

Ved I hvad det bliver (er)?

Anmeld

2. maj 2010

Mai-pigen

Nej, vi ved det ikke... Det skal være en overraskelse, selvom jeg var ved at dø af nysgerrighed..

Anmeld

2. maj 2010

LinLin

Mai-pigen skriver:

Nej, vi ved det ikke... Det skal være en overraskelse, selvom jeg var ved at dø af nysgerrighed..

Jeg kunne ikke vente! SÅ betalte for kønsscanning da jeg var 17+5 (blev bekræftet til MD at det var en dreng - tror det plejer at være omvendt )

Anmeld

2. maj 2010

Mai-pigen

tihi, forstår godt otålmodigheden, men jeg vidste ikke kønnet dengang jeg fik min søn, og det var bare sådan en stor ting.. men det ændrer ikke at man er spændt..

Anmeld

2. maj 2010

LinLin

Mai-pigen skriver:

tihi, forstår godt otålmodigheden, men jeg vidste ikke kønnet dengang jeg fik min søn, og det var bare sådan en stor ting.. men det ændrer ikke at man er spændt..

Det gjorde jeg heller ikke første gang! Men kunne slet overhovedet ikke vente denne gang! Syntes også det var rart ifht hvor meget jeg kunne bruge fra David + ifht til ham at kunne snakke om lillebror/Adam - tror han bedre kan forholde sig til at det er en person der er derinde (han er 3½ år)

Anmeld

2. maj 2010

Mai-pigen

Jamen det er da forståeligt nok!! Jeg har ingenting overhovedet fra dengang Noah var lille, han er 7 år, så det er alt sammen længe givet væk.... Så hvad det angår, skal alt skaffes af nyt alligevel!!

Men uha, jeg er da så nysgerrig, glææder mig til at se om det bliver en lillesøster eller en lillebror!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.