Mavsen uge 32 :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.715 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. maj 2010

Anne85

Så nåede man så langt  Som I kan se på påklædningen er jeg efterhånden nået dertil hvor jeg er temmelig ligeglad med hvad jeg har på, bare det er behageligt  

Hold op hvor går det stærkt nu... men heldigvis står vægten da endelig stille... der er vist også rigeligt af fedtdepoter lillesøster kan tage af til at vokse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

sbs78

Anne85 skriver:

Så nåede man så langt  Som I kan se på påklædningen er jeg efterhånden nået dertil hvor jeg er temmelig ligeglad med hvad jeg har på, bare det er behageligt  

Hold op hvor går det stærkt nu... men heldigvis står vægten da endelig stille... der er vist også rigeligt af fedtdepoter lillesøster kan tage af til at vokse

Hvor er du smuk søde

Anmeld

2. maj 2010

Anne85

sbs78 skriver:

Hvor er du smuk søde

Du er sød kære Sidsel  Der er absolut intet der matcher... men hva faen... det var det eneste regntøj jeg kunne passe og Kristian nød at hoppe i vandpytter med sin flodheste-mor

Anmeld

2. maj 2010

LinLin

SKidt med om tøjet matcher - bare hun har det godt derinde

Anmeld

2. maj 2010

Anne85

Mor til David skriver:

SKidt med om tøjet matcher - bare hun har det godt derinde

Og det er der ingen tvivl om at hun har  Hun holder simpelthen fest derinde flere timer ad gangen hver dag... det er luksus at være så stor en pige og alligevel have så god plads fordi mors livmoder er KÆÆÆÆMPE og proppet med fostervand man kan hygge sig i Så der blir dælme sparket igennem og møbleret rundt derinde

Anmeld

2. maj 2010

LinLin

Anne85 skriver:

Og det er der ingen tvivl om at hun har  Hun holder simpelthen fest derinde flere timer ad gangen hver dag... det er luksus at være så stor en pige og alligevel have så god plads fordi mors livmoder er KÆÆÆÆMPE og proppet med fostervand man kan hygge sig i Så der blir dælme sparket igennem og møbleret rundt derinde

Skønt

Adam rammer et eller andet en gang i mellem (ribben?) - AVS! Er 21+3, så frygter da lidt hvordan det bliver senere...

Anmeld

3. maj 2010

Kristina V

Anne85 skriver:

Og her skal jeg generes på det groveste af jer to med mit tøj, og så stiller du op sådan!!

Meeeeen su ser godt ud smukke-dukke...

Anmeld

3. maj 2010

Koen.

flot mavse og sikke et skønt forårsbillede

Anmeld

3. maj 2010

NoName

Anne85 skriver:

Altså søde Anne, jeg har sagt det før, du er bare så smuk gravid, det er helt vildt så fin og flot du er...

NoName 27+5

Anmeld

3. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg synes fandeme du ser skøn ud!

Knus Corinna 32+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.