ja måske lidt tåbeligt at jeg gør dette som ano. men se nu bort fra det, og gætter i hvem jeg er så ssshhhhh.
min krop ter sig lidt underligt for tiden. jeg har haft diare 2 gange indenfor 1½ uge. efter hver gang har jeg haft et par dage med meget slemme mavekramper. her anden gang har jeg lagt mærke til at min mave er meget oppustet, jeg kan ikke knappe mine bukser når jeg sidder ned, ej heller når jeg bare kører bil. jeg kæmper generelt med utilpashed, kvalme og ondt i maven.
jeg ringede til lægen sidste onsdag, efter 3 dage med kramper, men hun sagde at det var normale eftervirkninger efter diare. i torsdags var min mave meget oppustet, og da min mens ikke rigtigt har været der sidste gang, så troede jeg at jeg måske ku være gravid (beskyttelse til trods) men selv om den ene test sagde svagt posetiv i et par minutter. så sagde følgende 2 test hamrende negativ. efterfølgende har jeg så haft omgang nr. 2 med diare, jeg er i perioder meget svimmel, og min mave er stadig oppustet.
lidt lang forklaring, men sku ha det hele med.
nogen forslag, nogen gæt? inden jeg igen ringer til lægen og ber ham kryds checke mig.
jeg tænker jo alt muligt. en graviditet uden for livmoderen, et mavesår (min kærestes gæt) en virus i maven, ja jeg ved det ikke. så kom med jeres gæt (helst ikke af den skræmmende slags)
Anmeld