min krop skaber sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.018 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. maj 2010

Anonym trådstarter

ja måske lidt tåbeligt at jeg gør dette som ano. men se nu bort fra det, og gætter i hvem jeg er så ssshhhhh.

min krop ter sig lidt underligt for tiden. jeg har haft diare 2 gange indenfor 1½ uge. efter hver gang har jeg haft et par dage med meget slemme mavekramper. her anden gang har jeg lagt mærke til at min mave er meget oppustet, jeg kan ikke knappe mine bukser når jeg sidder ned, ej heller når jeg bare kører bil. jeg kæmper generelt med utilpashed, kvalme og ondt i maven.

jeg ringede til lægen sidste onsdag, efter 3 dage med kramper, men hun sagde at det var normale eftervirkninger efter diare. i torsdags var min mave meget oppustet, og da min mens ikke rigtigt har været der sidste gang, så troede jeg at jeg måske ku være gravid (beskyttelse til trods) men selv om den ene test sagde svagt posetiv i et par minutter. så sagde følgende 2 test hamrende negativ. efterfølgende har jeg så haft omgang nr. 2 med diare, jeg er i perioder meget svimmel, og min mave er stadig oppustet.

lidt lang forklaring, men sku ha det hele med.

nogen forslag, nogen gæt? inden jeg igen ringer til lægen og ber ham kryds checke mig.

jeg tænker jo alt muligt. en graviditet uden for livmoderen, et mavesår (min kærestes gæt) en virus i maven, ja jeg ved det ikke. så kom med jeres gæt (helst ikke af den skræmmende slags)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

Anonym trådstarter

kom lige op igen

Anmeld

3. maj 2010

Louisiana

Det var da en værre omgang  Håber det går bedre?

Hvad betyder positiv i et par minutter?? Forsvandt nr. to streg eller..?? 

Jeg har ikke rigtig nogen bud på, hvad det kan være, men prøv da lægen igen..! Han/hun kan i hvert fald tage en blodprøve og se om du er gravid 

Anmeld

3. maj 2010

Anonym trådstarter

ja den var meget svag posetiv, og så forsvandt stregen igen. så da jeg senere kiggede på testen så var den negativ.

ringede til lægen som bare bad mig ringe igen hvis jeg havde diare og mavesmerter i 14 dage i træk han forklarede at min oppustede mave var helt naturligt, og svimmelheden glemte jeg helt at nævne. men lettet er jeg da, selv om jeg vitterligt havde forventet at jeg lige sku ned og trykkes og mærkes på.

Anmeld

3. maj 2010

Louisiana

Hvor lang tid gik der inden stregen forsvandt? For man siger jo, at man ikke kan regne med testen efter 5 eller 10 minutter, det står på pakken. Jeg ville helt sikkert få taget en blodprøve ved lægen 

Anmeld

3. maj 2010

Anonym trådstarter

jamen vi havde gæster, så det ved jeg faktisk ikke, nogle minutter måske. har taget 3 test siden og de sagde allesammen negativ. og hvis man fortæller lægen at man har taget 3 negative test. så griner han og siger "så er du nok ikke gravid" skal lige siges at jeg ikke fortalte lægen om den ene posetive test, da jeg bruger meget sikker beskyttelse. og er bange for at blive (mere) kulret hvis der pludselig var en reel chance for posetivt resultat. giver det mening?

Anmeld

3. maj 2010

1977

Profilbillede for 1977

Irreteret tarm? Det vil være mit bud hvis du ikke er gravid

Anmeld

3. maj 2010

Anonym trådstarter

Jeanne skriver:

Irreteret tarm? Det vil være mit bud hvis du ikke er gravid

lægen mente bare det var noget "virus" eller noget i den stil. har bare aldrig haft mavekramper efter en omgang diare. men han mente det var helt efter bogen.

Anmeld

3. maj 2010

Louisiana

Anonym skriver:

jamen vi havde gæster, så det ved jeg faktisk ikke, nogle minutter måske. har taget 3 test siden og de sagde allesammen negativ. og hvis man fortæller lægen at man har taget 3 negative test. så griner han og siger "så er du nok ikke gravid" skal lige siges at jeg ikke fortalte lægen om den ene posetive test, da jeg bruger meget sikker beskyttelse. og er bange for at blive (mere) kulret hvis der pludselig var en reel chance for posetivt resultat. giver det mening?

Det giver bestemt mening  

Anmeld

3. maj 2010

Anonym trådstarter

Louisiana28 skriver:

Det giver bestemt mening  

takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.