(lidt klamt) bløder vildt og er udmattet.. er det normalt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. maj 2010

ønskebørn74

Jeg bløder så vildt denne gang... Jeg har allerede brugt 3 pakker super/natbind på 3 dage... Det vil sige næsten 40 bind... Godt gennemvædede af blod...  Jeg er så udmattet og svimmel... Plejer at bløde meget... Men det er værre denne gang... Er det normalt at bløde så meget??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

Joan ( Smallie )

Ej det er ikke nomalt syntes da lige du skal ringe til vagtlægen. NU

Anmeld

2. maj 2010

4kløver

sådan er det også her efter jeg fik min første mens efter jeg havde født har det bare løbet ud af mig. er begyndt på p-piller så jeg håber at det kan stoppe det lidt.. jeg er så gået over til baby blee om natten og det holder det næsten

Anmeld

2. maj 2010

oo

nej, det lyder altså voldsomt, Lene! jeg ville ringe til vagtlægen og evt til klinikken imorgen...især når du siger at du samtidig er udmattet, så sidder jeg og tænker at du måske lider af blodtab og DET er jo ikke godt

Anmeld

2. maj 2010

Sofiedk

Jeg ville altså heller ikke sige det er normalt at det er SÅ voldsomt, mine blødninger er kun blevet mindre efter jeg er på hormoner hele tiden.

Jeg ville klart ringe til vagtlægen eller din egen læge og lige blive tjekket.

Anmeld

3. maj 2010

Soap

Sådan har jeg blødt på Provera, og der sagde gyn at det var meget forskelligt hvordan kvinder reagerede menses mæssigt i en behandling 

Men jeg ville nok blive tjekket alligevel hvis det var mig for det lyder da godt nok lidt voldsomt 

Hellere engang for meget end en gang for lidt, du skal jo passe på dig selv 

Anmeld

3. maj 2010

Louise mortil4

Nej det er bestemt ikke normalt, ring til din læge og snak med ham eller hende også skal du nok i gang med noget jern da din udmattelse godt kan være pga blodmangel, jeg døjer selv med lange og voldsome blødninger især hvis jeg ikke får taget mine jern tabletter. Jeg har læst her på nettet at man ved jernmangel kan fortsætte med at bløde fordi kroppen simpelthen ikke kan stoppe det pga den lave blodprocent.. Om det er rigtigt ved jeg ikke, men det fungerer sådan på mig i hvertfald.

Anmeld

3. maj 2010

ønskebørn74

Tak alle sammen... Puha... sikke en omgang... Min blodprocent er ikke helt god... Så jeg skal have jernpiller og til kontrol om 14 dg.  Så nu får vi at se...

Knus Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.