Går med store tanker, for sådan her fungerer det simpelthen ikke. Min eks er på ingen måde i stand til samvær med vores datter, og har heller ikke rigtig haft alenesamvær med hende i ½ år nu. Han ryger ud og ind af psyk.afd pga hans druk og lige pt stak han af der inde fra i lørdags for at tage på druk og han knuser hans medicin for at sniffe dem (det er hans egen forklaring, så der er ikke tolket i det) Jeg har svært ved at få vores hverdag op at stå, med den uro han altid formår at smide i vores liv. Jeg har heller ikke ret stort netværk her i byen og kommer oprindeligt fra en by 100 km herfra, så derfor ønsker jeg at flytte tilbage, hvor mine familie og venner bor. jeg har nu skrevet mig op til alle rækkehuse jeg kunne der over. Men det kræver også at jeg kan flytte min studieplads til Esbjerg, men ved faktisk ikke om det kan lade sig gøre. Men ellers vil jeg tage første semester om, bare jeg kan få en plads der over. overvejede også muligheden for orlov, til vi var kommet på plads. Men mit største dilemma er min 14 årige søn, der bare er faldet godt til her, og han ville hade at flytte. Han har fortalt mig flere gange at det vil han bare ikke, hvis vi er kommet ind på snakken. min søns far og bror bor i Esbjerg, så han ville også få dem meget tættere på. Men jeg må altså tage det overordnet ansvar, for det her dur ikke, og min datter har ingen mennesker i hendes liv ud over mig og min søn. Jeg skal til møde i statsforvaltningen sidst i maj omkring samvær mellem min eks og vores datter. Jeg har den fulde forældremyndighed over hende.
Kæft jeg er så træt af alt det lort han smider ind i vores liv hele tiden. træt af at se en 4 årig pige blive såret gang på gang, træt af at se en voksen mand synke længere og længere ned i sit druk, træt af altid at skulle kæmpe med næb og klør for at have en tålelig hverdag.....
Anmeld