Første baby sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. maj 2010

Jordbærpigen

Nu har jeg prøvet at lave mit første sæt babysko - bare for sjov. MEN, hvordan får I sålen til at sidde fast på selve skoen? Skal jeg bukke noget om eller hvad? Og hold da op, hvor var det svært.. den ene knækkede ved remmen..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

Mama3

MissSmile26 skriver:

Nu har jeg prøvet at lave mit første sæt babysko - bare for sjov. MEN, hvordan får I sålen til at sidde fast på selve skoen? Skal jeg bukke noget om eller hvad? Og hold da op, hvor var det svært.. den ene knækkede ved remmen..

ej hvor er den bare sød

Anmeld

2. maj 2010

Dot D

MissSmile26 skriver:

Hejsa. jeg limer sålen fast med vand, der bliver smurt på kanten af sålen, så kommer selve skoen udover, og den trykker jeg så fast på kanten af sålen. Kan det ikke passe at vi skal møde hinanden, den 13.juni hos Birgitte?

Hej fa Dot

Anmeld

2. maj 2010

Jordbærpigen

Dot D skriver:

Hejsa. jeg limer sålen fast med vand, der bliver smurt på kanten af sålen, så kommer selve skoen udover, og den trykker jeg så fast på kanten af sålen. Kan det ikke passe at vi skal møde hinanden, den 13.juni hos Birgitte?

Hej fa Dot

Super. Tak for tippet. Det må jeg prøve næste gang. Jo jeg skal med til "Kagehyggebagedag" hos Birgitte Så ses vi dér

Anmeld

2. maj 2010

Jordbærpigen

filuccasmor skriver:

ej hvor er den bare sød

Tak. Var også ret stolt af resultatet til trods for div. vanskeligheder..

Anmeld

2. maj 2010

Dot D

MissSmile26 skriver:

Super. Tak for tippet. Det må jeg prøve næste gang. Jo jeg skal med til "Kagehyggebagedag" hos Birgitte Så ses vi dér

Det gør vi i hvert fald. Jeg synes nu din sko er blevet fin, flot med præget mønster

Anmeld

2. maj 2010

Jordbærpigen

Dot D skriver:

Det gør vi i hvert fald. Jeg synes nu din sko er blevet fin, flot med præget mønster

Tak

Anmeld

2. maj 2010

Gellan

Rigtig fin sko

Der er en tråd herinde der hedder "Gode råd, tips, tricks og links.", der er der en der har lagt nogle videoer fra Youtube ind. Hende der har lavet videoerne fortæller om en måde at lime på, noget med tylo-glue. Ved ikke om du måske kan bruge det?

Anmeld

2. maj 2010

Jordbærpigen

Gellan skriver:

Rigtig fin sko

Der er en tråd herinde der hedder "Gode råd, tips, tricks og links.", der er der en der har lagt nogle videoer fra Youtube ind. Hende der har lavet videoerne fortæller om en måde at lime på, noget med tylo-glue. Ved ikke om du måske kan bruge det?

Ahh super..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.