Sikke flot din mave sidder 
Jeg sidder her med de voldsomste plukkeveer (eller veer) der kommer med kraftig styrke hvert 10.-15. minut den sidste lille time. Ellers har de været der i nat en gang i timen. Så jeg er meget spændt på om det er nu, eller om de snyder, og hvor længe jeg skal kæmpe mig igennem disse smerter (må lukke øjnene og koncentrere mig dybt om at trække vejret, når det står på og vips, 30 sek efter mærker jeg intet). Håber det bliver i dag, i nat eller imorgen - og glæder mig sindsygt til det hele er overstået, for selv om jeg har prøvet det før for knap 6 år siden, så er jeg bare så ræd for, hvordan det hele kommer til at gå, og hvor ondt det kommer til at gøre. Kan pt. tude over alting, hvis jeg da ikke lige får et anfald af panik over den forestående fødsel.
Nå, men inden alt det her startede i aftes, så føltes det bare ikke som om, der ville ske en disse, og jeg var efterhånden ret utålmodig. Jeg har så længe haft ondt i alle leder og kanter og været besværet og træt, og nu vil jeg bare gerne tilbage til mit gode gamle selv (eller bedre), så jeg igen kan være den mor, jeg plejer at være for mine børn. Den ikke-vrissende ikke-utålmodige mor, der snildt tager alle ungerne med i haven eller på legepladsen.
Baby boltrer sig stadig inde i maven. Jeg læser ellers alle steder, at i den sidste tid, vil baby blive mindre aktiv, da pladsen bliver trang, men da min mave blev godt udvidet af to stk. sidste gang, er der stadig masser af plads derinde. Har aldrig oplevet så aktiv og voldsom en baby i min mave
Det bliver så spændende at se ham/hende snart. Jeg blev scannet for 14 dage siden, hvor vægten sagde 3300 g, så nu skulle den være oppe omkring de 3800 g. Jeg er klar. Kom nu ud.
Line 39+3
Her er billede fra i lørdags 39+1:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld