Hvordan går det med jer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. maj 2010

Hey piger!!

Nu må vi snart være mange der er lige ved at poppe, i denne gruppe...

Er I ved at være spæ ndte??  Jeg er ikke helt så utålmodig endnu, men hun må da gerne titte frem inden så længe, hvis hun altså gider!?  Jeg tror nemlig hun hygger sig rigtigt, rigtigt godt i sin penthouse..  Hun har 'givet' mig et skønt strækmærke, lige midt på navlen, hvor jeg har piercing(så havde nu regnet med at der ville komme et, der i 'arret') og så er jeg sørme også begyndt at få vand i benene... Dog uden at det generer mig... Endnu!!     Jeg sover dælme heller ik særligt godt om natten mere.. Har en del plukveer, og får kramper igen..

ÅÅhhh, den søde ventetid!!

Jeg glæder mig til at se billeder af flere små pus, i den kommende tid!!  Incl. min egen baby-Lisa... (Jah, det bliver vist navnet!?!)

Held og lykke til alle!! Og må de smutte ud som mandler!!

Stine 39+4

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Koen.

Skøn mavse

Anmeld

3. maj 2010

linemus

Sikke flot din mave sidder

Jeg sidder her med de voldsomste plukkeveer (eller veer) der kommer med kraftig styrke hvert 10.-15. minut den sidste lille time. Ellers har de været der i nat en gang i timen. Så jeg er meget spændt på om det er nu, eller om de snyder, og hvor længe jeg skal kæmpe mig igennem disse smerter (må lukke øjnene og koncentrere mig dybt om at trække vejret, når det står på og vips, 30 sek efter mærker jeg intet). Håber det bliver i dag, i nat eller imorgen - og glæder mig sindsygt til det hele er overstået, for selv om jeg har prøvet det før for knap 6 år siden, så er jeg bare så ræd for, hvordan det hele kommer til at gå, og hvor ondt det kommer til at gøre. Kan pt. tude over alting, hvis jeg da ikke lige får et anfald af panik over den forestående fødsel.

Nå, men inden alt det her startede i aftes, så føltes det bare ikke som om, der ville ske en disse, og jeg var efterhånden ret utålmodig. Jeg har så længe haft ondt i alle leder og kanter og været besværet og træt, og nu vil jeg bare gerne tilbage til mit gode gamle selv (eller bedre), så jeg igen kan være den mor, jeg plejer at være for mine børn. Den ikke-vrissende ikke-utålmodige mor, der snildt tager alle ungerne med i haven eller på legepladsen.

Baby boltrer sig stadig inde i maven. Jeg læser ellers alle steder, at i den sidste tid, vil baby blive mindre aktiv, da pladsen bliver trang, men da min mave blev godt udvidet af to stk. sidste gang, er der stadig masser af plads derinde. Har aldrig oplevet så aktiv og voldsom en baby i min mave Det bliver så spændende at se ham/hende snart. Jeg blev scannet for 14 dage siden, hvor vægten sagde 3300 g, så nu skulle den være oppe omkring de 3800 g. Jeg er klar. Kom nu ud.

Line 39+3

Her er billede fra i lørdags 39+1:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. maj 2010

linemus skriver:

Sikke flot din mave sidder

Jeg sidder her med de voldsomste plukkeveer (eller veer) der kommer med kraftig styrke hvert 10.-15. minut den sidste lille time. Ellers har de været der i nat en gang i timen. Så jeg er meget spændt på om det er nu, eller om de snyder, og hvor længe jeg skal kæmpe mig igennem disse smerter (må lukke øjnene og koncentrere mig dybt om at trække vejret, når det står på og vips, 30 sek efter mærker jeg intet). Håber det bliver i dag, i nat eller imorgen - og glæder mig sindsygt til det hele er overstået, for selv om jeg har prøvet det før for knap 6 år siden, så er jeg bare så ræd for, hvordan det hele kommer til at gå, og hvor ondt det kommer til at gøre. Kan pt. tude over alting, hvis jeg da ikke lige får et anfald af panik over den forestående fødsel.

Nå, men inden alt det her startede i aftes, så føltes det bare ikke som om, der ville ske en disse, og jeg var efterhånden ret utålmodig. Jeg har så længe haft ondt i alle leder og kanter og været besværet og træt, og nu vil jeg bare gerne tilbage til mit gode gamle selv (eller bedre), så jeg igen kan være den mor, jeg plejer at være for mine børn. Den ikke-vrissende ikke-utålmodige mor, der snildt tager alle ungerne med i haven eller på legepladsen.

Baby boltrer sig stadig inde i maven. Jeg læser ellers alle steder, at i den sidste tid, vil baby blive mindre aktiv, da pladsen bliver trang, men da min mave blev godt udvidet af to stk. sidste gang, er der stadig masser af plads derinde. Har aldrig oplevet så aktiv og voldsom en baby i min mave Det bliver så spændende at se ham/hende snart. Jeg blev scannet for 14 dage siden, hvor vægten sagde 3300 g, så nu skulle den være oppe omkring de 3800 g. Jeg er klar. Kom nu ud.

Line 39+3

Her er billede fra i lørdags 39+1:

Åhh, hvor skønt med veer!!griner.. Bare det var mig!!

Jeg kan også tude over ingenting lige pt.. Kæresten må sq stå model til meget!!  Håber dælme det går over igen..

Dejlig mave.. Er den sunket??  Det er en stor baby, du render rundt med!!

Stine 39+5

Anmeld

3. maj 2010

linemus

Tilmeldt skriver:

Åhh, hvor skønt med veer!!griner.. Bare det var mig!!

Jeg kan også tude over ingenting lige pt.. Kæresten må sq stå model til meget!!  Håber dælme det går over igen..

Dejlig mave.. Er den sunket??  Det er en stor baby, du render rundt med!!

Stine 39+5

Ja, bare det er veer, der fører noget med sig

Min mave har hængt meget lavt de sidste mange måneder, men det er også 3. gang jeg er gravid. Min førstefødste vejede 4650 g, så hvis den vejer 3800-4000 g er det jo ingenting

- Line

Anmeld

3. maj 2010

Vidunderligeunger

kæft nogle lækre strækmærkefri maver I har der piger *fløjt fløjt*

Jeg er jo "kun" 36+0 i dag, så er ikke heeelt med på jeres ve-snak, men skal til vending om en uge, det er jeg meget spændt på, hvordan kommer til at gå. Hun er MEGET aktiv derinde, og hver gang hun er vågen ligger jeg mig med røven i vejret og håber på hun vender sig hihi. Vil så gerne føde hende selv, uden kejsersnit, og der i DK er de ikke meget for sædefødsler, så jeg må gøre op med mig selv (hvis hun ikke vender sig) hvad det er jeg vil

Rigtig meget helt og lykke med jeres forestående fødsler! Jeg glæææder mig til at se billeder, viser dem altid til min kæreste, som straks får tårer i øjnene og bliver helt sentimental over han selv skal ha sådan en størrelse - dejligt!!

Knus til jer, må I have en god mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.