Dagens motion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. maj 2010

linemus

Jeg har lige taget 400 (sådan føles det) mavebilleder af mig selv vha. selvudløser. Så så man lige mig - højgravid, næsten uden tøj, store skrummel - vade frem og tilbage 400 gange (cirka) for at trykke på kameraet og skynde mig - vraltende - tilbage og indtage hvor-er-jeg-lækker positionen For hulan jeg er brugt nu. Jeg kan jo i forvejen dårligt nok komme op og ned af sofaen  Nå, nu håber jeg fileme der er nogle gode imellem.

Line - der synes, det er hårdt arbejde at være både model og fotograf på samme tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

Lulle25

Ville gerne have været en flue på væggen og vi vil da gerne se resultaterne af dagens hårde slid. Kh Louise

Anmeld

1. maj 2010

birgittemarie

Hahahaha, jeg kan lige se det for mig!

Knus B, der synes det er SYND, du ikke fik cola og som stadig glæder sig til nyt småkravl fra Linefronten.

Anmeld

1. maj 2010

Kristina V

Hehe, men måske det sætter din fødsel igang

Ska vi ikke se nogle eksempler??

Anmeld

1. maj 2010

linemus

De skal vist lige en tur igennem noget billedbehandling først Og så var det altså kun 69 gange jeg vraltede frem og tilbage, men der er skam også gang i plukkeveerne nu. Mon ikke noget kage kan hjælpe lidt på det...

Her er lige et enkelt sobert billede, så I kan se, hvor stor maven er blevet. Nu må hun/han altså også gerne komme ud...

Line - utålmodig og sulten

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. maj 2010

Lise

linemus skriver:

De skal vist lige en tur igennem noget billedbehandling først Og så var det altså kun 69 gange jeg vraltede frem og tilbage, men der er skam også gang i plukkeveerne nu. Mon ikke noget kage kan hjælpe lidt på det...

Her er lige et enkelt sobert billede, så I kan se, hvor stor maven er blevet. Nu må hun/han altså også gerne komme ud...

Line - utålmodig og sulten

Wooow Line - U're ready to POP

Uha, det er spændende om Sebastian får sin lillebror. Har du selv en fornemmelse om den er en han- eller en hunbaby?

Anmeld

1. maj 2010

Hyner

Uha, kan lige se det for mig.... Kanon!!!

Du er bare så smuk med den dejlige mave

Anmeld

2. maj 2010

bette

wooooow line du er jo stoooooor.. det kan da ikke vare længe nu..

Anmeld

2. maj 2010

Muffinmus

nøj hvor jeg dog kender det!!!!

Både som højgravid OG nu hvor jeg prøver at gøre mig smækker for an linsen til min mand:-)

Så kan fuldt ud sætte mig ind i hvordan du er vadet frem og tilabge:-)

Og kæmpe flot mave, men kan godt forstå du er KLAR nu:-)

Anmeld

2. maj 2010

Kaufie

Godt arbejde - og flot mave. Kan specielt godt lide detaljen med skyggen af navle-spidsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.