Brudesko... gør nuller naller.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.153 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. maj 2010

JonTri

Hej...

Jeg søger et råd... skal giftes SNART og mine sko gør nas. Det er som om min venstre fod er vokset mere end den anden under graviditeten... har overvejet at skære lilletåen af og så bare nøjes med 4 tæer.

Nogle der har super nemme råd til hvordan jeg overlever at gå dem til - og overleve i dem hele dagen. Plastrer selvf. min lilletå helt ind, men alligevel er det noget lort. Det er endda åbne lædersandaler... de kan kun gnave eet sted - og det gør de så...

Klem fra Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

bette

har du prøvet med compite... (kan ikke stave det, men udtal det som jeg skrev det hehe)

det bruger jeg når jeg har nogle på jeg ved gnaver mig..

ellers kan man få sådan nogle gennemsigtige puder du kan sætte under foden hvis det er fordi din fod glider for langt frem..

Anmeld

1. maj 2010

Thildesmor

Hvis det er skind så tag dem lige et smut med ned til skomageren der kan han blokke dem det vil tit hjælpe... ellers hvis du kan komme til det så tag en engangs klud og læg den ovenpå det stykke på skoen som gør ondt og bank det lige så stille med en hammer, det gør punktet blødere ;-)

Knus Anette fra skoringen

Anmeld

1. maj 2010

Thildesmor

Anette-Johansen skriver:

Hvis det er skind så tag dem lige et smut med ned til skomageren der kan han blokke dem det vil tit hjælpe... ellers hvis du kan komme til det så tag en engangs klud og læg den ovenpå det stykke på skoen som gør ondt og bank det lige så stille med en hammer, det gør punktet blødere ;-)

Knus Anette fra skoringen

og ja kan jo bare læse ordentligt kan jo se det er skind, forresten kan man få noget der hedder stretch i skobutikker det er hvidt skum som kommer ud, sprøjt det på og gå i dem mens de er fugtige, det virker...

Anmeld

1. maj 2010

JonTri

bette skriver:

har du prøvet med compite... (kan ikke stave det, men udtal det som jeg skrev det hehe)

det bruger jeg når jeg har nogle på jeg ved gnaver mig..

ellers kan man få sådan nogle gennemsigtige puder du kan sætte under foden hvis det er fordi din fod glider for langt frem..

He he jeg har prøvet med sådan noget fra Compeet til at smøre på og har købt gelpuder... Men tak for de go'e råd... har åbenbart dumme fødder...

Anmeld

1. maj 2010

JonTri

Anette-Johansen skriver:

og ja kan jo bare læse ordentligt kan jo se det er skind, forresten kan man få noget der hedder stretch i skobutikker det er hvidt skum som kommer ud, sprøjt det på og gå i dem mens de er fugtige, det virker...

Det vil jeg prøve... nogle har nævn vådt avispapir, men er bange for at det smitter af. Går ud fra jeg kan fise i Skoringen og købe det der stretch... håber dælme det duer... Takker

Anmeld

1. maj 2010

iris-mor

Super råd, og så kunne du jo også have et par sko der var sådan ok med i "håndbagagen", når nu alle har set hvor fin du er, er det ikke sikkert de opdager at du senere skifter skol. Du skal i hvert fald ikke have ondt på bryllupsdagen.

Håber du/I får en rigtig fed og uforgelmmelig dag

Anmeld

1. maj 2010

ooo

Jeg tusser rundt og støvsuger, rydder op og laver mad i mine brudesko så de kan blive gået til. Jeg har taget et par tykke strømper på, så udvider de sig lidt. Det plejer at hjælpe hos mig.

Anmeld

2. maj 2010

JonTri

iris-mor skriver:

Super råd, og så kunne du jo også have et par sko der var sådan ok med i "håndbagagen", når nu alle har set hvor fin du er, er det ikke sikkert de opdager at du senere skifter skol. Du skal i hvert fald ikke have ondt på bryllupsdagen.

Håber du/I får en rigtig fed og uforgelmmelig dag

Tak skal du have... har godt nok overvejet et par ekstra... der er ikke noget så slemt som ondt i fusserne...

Anmeld

2. maj 2010

JonTri

Metchen skriver:

Jeg tusser rundt og støvsuger, rydder op og laver mad i mine brudesko så de kan blive gået til. Jeg har taget et par tykke strømper på, så udvider de sig lidt. Det plejer at hjælpe hos mig.

He he det prøver jeg også...av av... i morgen tager jeg ind og får den udviddet og hjælper det ikke, så ryger kærestens tykke tennissokker på du - tak for rådet og go bryllupsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.