Nu må det være på tide...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nu er jeg jo 22+0 i morgen. Jeg har ikke som sådan været bekymret siden nf, men jeg ha rbare alligevel tøvet med at melde mig i en MG, med denne graviditet.... Jeg har faktisk slet ikke været inde og regne på, hvilket kvartal vi hørte til denne gang eller noget.

Men det ER jo sådan at vi skal have Frigg til september og der ikke er noget galt og jeg sagtens jo kan være med i en gruppe nu

SÅ det er jeg så hermed. Nu skal jeg nok også blande mig herinde... og ikke kun på forsidedebatterne... Også på den anden side, bliver denneher jo også til en forside debat, når jeg har favoriseret den.

men altså: Konklusionen på alt det her æv og bævl, er at jeg godt nu, tør og har lyst til at være med i en MG herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

Risen

Zafir skriver:

Nu er jeg jo 22+0 i morgen. Jeg har ikke som sådan været bekymret siden nf, men jeg ha rbare alligevel tøvet med at melde mig i en MG, med denne graviditet.... Jeg har faktisk slet ikke været inde og regne på, hvilket kvartal vi hørte til denne gang eller noget.

Men det ER jo sådan at vi skal have Frigg til september og der ikke er noget galt og jeg sagtens jo kan være med i en gruppe nu

SÅ det er jeg så hermed. Nu skal jeg nok også blande mig herinde... og ikke kun på forsidedebatterne... Også på den anden side, bliver denneher jo også til en forside debat, når jeg har favoriseret den.

men altså: Konklusionen på alt det her æv og bævl, er at jeg godt nu, tør og har lyst til at være med i en MG herinde

Jamen velkommen til søde Zafir .. ! Dejligt du joiner os ! 

knus

Anmeld

1. maj 2010

NoName

Zafir skriver:

Hej Zafir, og -lig velkommen i 3. kvartal...

Har tænkt på om du ikke snart dukkede op herinde...

Majken 27+3

Anmeld

1. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tak Det hare bare føltes lidt mere alvorligt at melde sig på en MG, end at hænge ud på resten af baby.dk. SELVOM man ikke som sådan er nervøs mere...

Nu vil jeg gå på date med min mand. - Jeg er også bare ved at dø af sult. Ikke særlig romantisk, men det kan det blive senere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.