Lidt flere spørgsmål ang. bogstaver til pynt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.458 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. maj 2010

Mira0911

Når nu man skal have bogstaverne på kagen til sidst...

Så skal de limes på en eller anden måde?

Er det bare med vand?

Nu så jeg en video, hvor de rullede fondanten ud og lagde den over kagen, da de skulle skære det resterende af gjorde de det med en pizza skære!?? Er det nemmeste og pæneste?

Hvad skære I det resterende af med?

Nøøj hvor jeg glæder mig til at komme igang... Tvivler på jeg kan nå og få det hjem til inden Lørdag... Betalte med bankoverførsel..

Håber håber det kommer hjem inden...  JEG går virkelig rundt med sommerfugle i maven, er så spændt... Havde sagt jeg ikke skulle stå med sådan noget, for det kunne min tålmodighed ikke klare...

MEN det skal sættes på prøve...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

Dot D

Jeg limer alt mit pynt med vand, men du kan også bruge past. æggehvider. Jeg vil tro at det når at komme frem, men du kan jo roligt begynde torsdag med at gøre cremer klar, Jeg smelter feks toblerone i fløde og lader det køle et døgnstid inden jeg pisker det op og kommer det i kagen, og pynt(det meste) kan også laves på forhånd. Så du kan godt lave lidt mens du venter på din pakke, som et barn til jul

Anmeld

1. maj 2010

Mira0911

Dot D skriver:

Jeg limer alt mit pynt med vand, men du kan også bruge past. æggehvider. Jeg vil tro at det når at komme frem, men du kan jo roligt begynde torsdag med at gøre cremer klar, Jeg smelter feks toblerone i fløde og lader det køle et døgnstid inden jeg pisker det op og kommer det i kagen, og pynt(det meste) kan også laves på forhånd. Så du kan godt lave lidt mens du venter på din pakke, som et barn til jul

Ja glæder mig virkelig som et lille barn...

Og indtil da til smide nogen billeder herind...

Ja jeg kan jo sagtens lave creme klar... Jeg er ikke nået så langt endnu, til hvad for noget det skal være...

Lure rundt i opskriftstråden...

Anmeld

1. maj 2010

Manke74

En kniv eller andet hvad du nu har, er lige så nemt at skære det af med. Jeg bruger kniv, det synes jeg er nemmere at styre. Tror det er en smagssag så prøv dig frem

Anmeld

1. maj 2010

Mira0911

Manke74 skriver:

En kniv eller andet hvad du nu har, er lige så nemt at skære det af med. Jeg bruger kniv, det synes jeg er nemmere at styre. Tror det er en smagssag så prøv dig frem

Ja det må jeg gøre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.