ønskeseddel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.694 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. maj 2010

Mum33

Hvad står på jeres ønskeseddel  Er lidt blank her når den skal laves. Kan jo ikke bare stå lagner og fade. Må jo gerne være nogle af de der ting man ikke ofrer på sig selv.... Men gider heller ikke står med 80 vaser og lysestager.

Hvad står der på jeres? Evt gerne med link.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

Findusinde

Min svoger og svigerinde har været i Inspiration og lave en elektronisk ønskeseddel... Og den har vi alle fået.. Når der så er blevet købt noget fra ønske sedlen mener jeg at det blir streget ud i butikken, således man ikke køber 10 af den samme ting.. Det var måske en mulighed?

Anmeld

1. maj 2010

Malene76

Findusinde skriver:

Min svoger og svigerinde har været i Inspiration og lave en elektronisk ønskeseddel... Og den har vi alle fået.. Når der så er blevet købt noget fra ønske sedlen mener jeg at det blir streget ud i butikken, således man ikke køber 10 af den samme ting.. Det var måske en mulighed?

Hej..

Sådan har vi også gjort, derudover ønsker vi os alt mulig andet bl.a. gavekort til mødler, håndklæder, olielamper til haven, telefon og rigtig mange flere ting som blev sendt med på en ønskeseddel ved siden af. Vi skrev at vi havde en ønskeseddel ved Inspiration og skrev nedenunder de gaveønsker vi havde som ikke kunne købes i Inspitation og bad folk melde tilbage til vores forældre der ville holde styr på om tingene er købt så vi ikke får dobbeltgaver. Som Findusinde skriver, så bliver gaverne i Inspiration slettet når man køber noget fra listen. Vi gik rundt og tjekkede ud hvad vi kunne tænke os i god tid inden ønskelisten skulle skrives både i Inspiration, Idé Møbler og andre butiker der havde vores interesse.

MVH Malene

Anmeld

1. maj 2010

Lullaby

Vi ønskede os silke-bestik.

Et videokamera.

Krukker til mel, sukker, salt de store og alle de små til krydderier.

Rosendahl krafler samt glas til

Gavekort til imerco osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.