Ørebarn!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. maj 2010

Anonym trådstarter

Min yngste har en tendens til at det flyder fra hans øre. Han er to gange behandlet med antibiotika for kraftig mellemørebetændelse. Begge gange var han tydeligt plaget, han var stille inaktiv og havde feber og når han kom ned at ligge gjorde det tydeligt ondt.

Han er 13 mdr. I dag flyder det pænt meget fra øret, men han er glad, aktiv og spiser godt. Han har ikke feber. Skal han ses af læge??

Hvad er jeres erfaringer med ørebørn, sker det at deres øre løber/flyder uden at de så nødvendigvis skal i behandling.

Jeg forestiller mig at en vagtlæge ikke gider se ham, når nu han ikke er påvirket, men vil gerne høre jeres erfaringer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

foto på lærred

Nej vagtlægen vil ikke gøre noget før det er noget akut. Jeg ville helt sikkert få en tid til en ørelæge. Det kræver ikke en henvisning fra egen læge. Der kan godt være ventetid på ørelæger.

God bedring med ham.

Anmeld

1. maj 2010

JonTri

Hej...

Jeg ville tage til egen læge - eller endnu bedre - få tid ved en ørelæge. Min dreng skal ind og have lagt dræn her den 6. maj efter at have haft væske på ørene i 1 år. Han har haft 2 kendte betændelser og ellers ingen deciderede symptomer. Det er synd for de små, for de vænner sig til smerten. Jonathans øre har væsket lidt en enkelt gang så har ingen erfaringer der.

Mit råd er at ringe til en ørelæge og "droppe" egen læge... .

Klem...

Anmeld

1. maj 2010

BOGM

Hejsa

Tror faktisk heller ikke vagtlægen vil se på det, medmindre han har høj feber.

Men som de andre også skriver, få fat i en ørelæge, de ved MEGET mere om det.

Håber ikke han er for plager af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.