Erfaringer med....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.034 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. april 2010

Tina2

de oppustelige fødekar fra Mamaslife? Så vil jeg gerne høre om dem:-)

Har nemlig lige købt et til når jeg skal føde..... Fødte sidste gang i alm plastickar på sygehuset, denne gang skal jeg føde hjemme og syntes de så så gode ud :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

msax

Jeg har inger erfaringer med vand - desværre. Men håber at få det når baby melden sin ankomst næste gang. Så jeg er lige med på en lytter.

SMIL fra Mette 26+4

Anmeld

2. maj 2010

oo

jeg læser også lige med...det er det kar jeg også har udset mig

Anmeld

2. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er ikke helt sikker på om det er dem eller hva. Kan du ikke smide et link? Men i 'mit' område i HF ordningen reg. sj, der bruger de kun oppustelige nu Så hvis det er de samme, er der mange gode erfaringer med dem

Anmeld

2. maj 2010

Tina2

Zafir skriver:

Jeg er ikke helt sikker på om det er dem eller hva. Kan du ikke smide et link? Men i 'mit' område i HF ordningen reg. sj, der bruger de kun oppustelige nu Så hvis det er de samme, er der mange gode erfaringer med dem

Det er det her jeg har købt:

http://www.mamaslife.dk/product.asp?product=1104

Anmeld

2. maj 2010

Moderator

Det er det der er masser af gode erfaringer med det.

Anmeld

2. maj 2010

Tina2

Zafir skriver:

Det er det der er masser af gode erfaringer med det.

Det lyder godt, især nu hvor jeg HAR købt det  Glæder mig rigtig meget!!! Selvom det er 3. gang er det jo stadig 1. gang hjemme

Anmeld

2. maj 2010

Moderator

Tina2 skriver:

Det lyder godt, især nu hvor jeg HAR købt det  Glæder mig rigtig meget!!! Selvom det er 3. gang er det jo stadig 1. gang hjemme

Vi glæder os da også som sindsyge, selvom det er anden hjemmefødsel Blir Så hyggeligt... også at Idun er her og alt det... det bliver så fantastisk og jeg glæder mig også til at prøve det nye kar

Anmeld

2. maj 2010

Tina2

Zafir skriver:

Vi glæder os da også som sindsyge, selvom det er anden hjemmefødsel Blir Så hyggeligt... også at Idun er her og alt det... det bliver så fantastisk og jeg glæder mig også til at prøve det nye kar

Ja, det kan jeg godt forstå  Bliver sikkert også ligeså godt som sidst, ingen tvivl om det

Skal da så absolut bare ha' købt gardiner inden, for ellers kan hele vejen da følge med, med den nye meget åbne stue vi har fået  Men det skal vi nu også snart ha' købt

Anmeld

2. maj 2010

Moderator

Tina2 skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå  Bliver sikkert også ligeså godt som sidst, ingen tvivl om det

Skal da så absolut bare ha' købt gardiner inden, for ellers kan hele vejen da følge med, med den nye meget åbne stue vi har fået  Men det skal vi nu også snart ha' købt

Vi har jo planer om at broadcaste fødslen live på nettet Som en gimmick, for at vise, hvor hyggelig en HF er... Så hele verdenen kan følge med herhjemme fra... Gardiner eller ej. Men vi har nu gardiner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.