prinsesse konfirmationskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.926 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. april 2010

Susan1978

kl 15  i dag afleverede jeg denne kage til en kollegas piges konfirmation..

det er nok den kage jeg har kæmpet mest med, da jeg igår fik et knæk i lænden og røg i gulvet, i morges kunne jeg næsten ikke komme ud af sengen.. så det den er lavet i smerte og tårer. var først til læge efter afleveringen.  Det var heldigvis ikke diskoprolabs men en slem lombago...

kagen er bestilt til 42 mennesker og den er med drømmekagebunde, hindbærmouse og daimcreme.

Roserne, hjerterne og det indenvendige af kronen er lübecker marcipan blandet med fondant, da konfirmanden ville have noget af macipan på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

quity

Allerførst. GOD BEDRING til dig.

Dernæst. Hvor er den bare sød og super fin.

Kæmper selv med en konfirmationskage til søndag. Kan bare ik bage i dag, har smidt to portioner kagebunde ud. Har du brugt opskriften på drømmekage herinde fra?

Anmeld

30. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Den er bare lækker!! Virkelig flot.

Hvad er sådan en lombardo? eller hvad det var du havde fået?

Stakkels pus altså. Håber hun blev super glad og det var det hele værd!!

Anmeld

30. april 2010

Nemesis

Av Av så har det da virkelig været hårdt! Den er dog superflot og dine roser er virkelig flotte!

Har du penslet kronen og roserne med glimmer/guld farve??

God bedring!

:-) Sisse

Anmeld

30. april 2010

Anasmor

Nej hvor blev den bare god... og flot måde at sætte blonden på... Er sikker på at hun blev glad

Knus Stinna

Anmeld

30. april 2010

Susan1978

quity skriver:

Allerførst. GOD BEDRING til dig.

Dernæst. Hvor er den bare sød og super fin.

Kæmper selv med en konfirmationskage til søndag. Kan bare ik bage i dag, har smidt to portioner kagebunde ud. Har du brugt opskriften på drømmekage herinde fra?

nej jeg har brugt opskriften fra brovst også lavdede jeg enkelte bunde.. 

http://www.arla.dk/opskrifter/drommekage-fra-brovst/

og jeg lavdede den x 4 og så blev der til  6 bunde i bageplade str. + en lille bitte bund til en anden kage jeg har lavet i dag også.

Anmeld

30. april 2010

Susan1978

Zafir skriver:

Den er bare lækker!! Virkelig flot.

Hvad er sådan en lombardo? eller hvad det var du havde fået?

Stakkels pus altså. Håber hun blev super glad og det var det hele værd!!

Zif, det er hekseskud eller hold i lænden, som man kan få hold i nakken..  jeg er bare de vildeste piller.

jeg ved desværre ikke endnu om hun blev glad -  jeg nåede kun lige at sætte kagen også var vi væk igen.

Anmeld

30. april 2010

Susan1978

ladydan1 skriver:

Av Av så har det da virkelig været hårdt! Den er dog superflot og dine roser er virkelig flotte!

Har du penslet kronen og roserne med glimmer/guld farve??

God bedring!

:-) Sisse

ja kronen er penslet med sølv glimmer, det blev ik skide godt.. men hva faen..

og roserne er drysset med lilla glimmer..  det er sådan noget pulver noget.

Anmeld

30. april 2010

Susan1978

Anasmor skriver:

Nej hvor blev den bare god... og flot måde at sætte blonden på... Er sikker på at hun blev glad

Knus Stinna

hvis du stadig er på og vil se den anden kage, så send mig din mail.. evt i vores PB tråd...  tør ik lægge den ind endnu..

Anmeld

1. maj 2010

Dot D

Susan1978 skriver:

kl 15  i dag afleverede jeg denne kage til en kollegas piges konfirmation..

det er nok den kage jeg har kæmpet mest med, da jeg igår fik et knæk i lænden og røg i gulvet, i morges kunne jeg næsten ikke komme ud af sengen.. så det den er lavet i smerte og tårer. var først til læge efter afleveringen.  Det var heldigvis ikke diskoprolabs men en slem lombago...

kagen er bestilt til 42 mennesker og den er med drømmekagebunde, hindbærmouse og daimcreme.

Roserne, hjerterne og det indenvendige af kronen er lübecker marcipan blandet med fondant, da konfirmanden ville have noget af macipan på.

Flot flot kage, er sikker på hun bliver glad for den . God bedring med ryggen, det gør avs sådan noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.