Siber skriver:
Hej Hyner-tøs,
Hvordan gik det der hjerne massage?
Knus SIber, der er vildt nysgerrig!
Så kunne jeg være her....
Jamen der var jo noget jeg åbentbart havde forklaret ham "fætteren" forkert eller noget, for han nullert i hvert fald ikke i mit hår.
Tilgengæld lavede han så nogle andre mystiske bevægelser med mine ben, balder og ryg... På et tidspunkt belv jeg faktisk lidt i tvivl om det nu VAR det rigtige sted jeg var taget hen... Men han tog sig god tid og strækkede rundt på min hud og trykkede nogele rimelig ømme steder, både på røv og lår
Alt i alt kunne HAN konstatere at, det jeg kun havde en mild grad af BL men tilgengæld meget sværre ligamentsmerter jeg render rundt medog det var så det han havde prøvet at løsne lidt op på...
Min konstatering er så, at har gjort et eller andet, for i går kunne jeg snart hverken gå eller stå for bare smerter. I dag er det så lidt bedre, men ikke så godt at jeg har lyst til at smide 400kr mere efter ham.. Må nok indrømme at jeg er lidt skuffet, ikke nok med han ikke skulle nuldre mit hår men så at det han nu tog 700kr for ikke rigtig har haft en virkning i den posetive retning.. Han sagde godt nok han ikke kunne tage mine smerter helt, men kunne lindre det en del, men der ville nok gå et par dage inden det havde sin effekt..
Så status er: hvis det ikke er bedre i morgen, så skal jeg ikke derhen igen..
Knus Henriette
Anmeld