Hyner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. april 2010

Siber

Hej Hyner-tøs,

Hvordan gik det der hjerne massage?

Knus SIber, der er vildt nysgerrig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

Hyner

Er det okay jeg skriver lidt senere???

Jeg vil jo gerne gi et ordentligt svar og jeg har pt lige lidt travlt...

Knusser.....

Anmeld

1. maj 2010

Tynen

Hyner skriver:

Er det okay jeg skriver lidt senere???

Jeg vil jo gerne gi et ordentligt svar og jeg har pt lige lidt travlt...

Knusser.....

Med at føde eller?

Anmeld

1. maj 2010

linemus

Tynen skriver:

Med at føde eller?

Ej, det er altså forbudt at overhale 

Anmeld

1. maj 2010

Hyner

Siber skriver:

Hej Hyner-tøs,

Hvordan gik det der hjerne massage?

Knus SIber, der er vildt nysgerrig!

Så kunne jeg være her....

Jamen der var jo noget jeg åbentbart havde forklaret ham "fætteren" forkert eller noget, for han nullert i hvert fald ikke i mit hår.

Tilgengæld lavede han så nogle andre mystiske bevægelser med mine ben, balder og ryg... På et tidspunkt belv jeg faktisk lidt i tvivl om det nu VAR det rigtige sted jeg var taget hen... Men han tog sig god tid og strækkede rundt på min hud og trykkede nogele rimelig ømme steder, både på røv og lår 

Alt i alt kunne HAN konstatere at, det jeg kun havde en mild grad af BL men tilgengæld meget sværre ligamentsmerter jeg render rundt medog det var så det han havde prøvet at løsne lidt op på... 

Min konstatering er så, at har gjort et eller andet, for i går kunne jeg snart hverken gå eller stå for bare smerter. I dag er det så lidt bedre, men ikke så godt at jeg har lyst til at smide 400kr mere efter ham.. Må nok indrømme at jeg er lidt skuffet, ikke nok med han ikke skulle nuldre mit hår men så at det han nu tog 700kr for ikke rigtig har haft en virkning i den posetive retning.. Han sagde godt nok han ikke kunne tage mine smerter helt, men kunne lindre det en del, men der ville nok gå et par dage inden det havde sin effekt..

Så status er: hvis det ikke er bedre i morgen, så skal jeg ikke derhen igen..

Knus Henriette

Anmeld

1. maj 2010

Hyner

Tynen skriver:

Med at føde eller?

Nej dog ikke du, kunne ellers være fedt

Anmeld

1. maj 2010

Hyner

linemus skriver:

Ej, det er altså forbudt at overhale 

Dèt kunne jeg da aldrig finde på overfor dig

Anmeld

2. maj 2010

Siber

Hyner skriver:

Så kunne jeg være her....

Jamen der var jo noget jeg åbentbart havde forklaret ham "fætteren" forkert eller noget, for han nullert i hvert fald ikke i mit hår.

Tilgengæld lavede han så nogle andre mystiske bevægelser med mine ben, balder og ryg... På et tidspunkt belv jeg faktisk lidt i tvivl om det nu VAR det rigtige sted jeg var taget hen... Men han tog sig god tid og strækkede rundt på min hud og trykkede nogele rimelig ømme steder, både på røv og lår 

Alt i alt kunne HAN konstatere at, det jeg kun havde en mild grad af BL men tilgengæld meget sværre ligamentsmerter jeg render rundt medog det var så det han havde prøvet at løsne lidt op på... 

Min konstatering er så, at har gjort et eller andet, for i går kunne jeg snart hverken gå eller stå for bare smerter. I dag er det så lidt bedre, men ikke så godt at jeg har lyst til at smide 400kr mere efter ham.. Må nok indrømme at jeg er lidt skuffet, ikke nok med han ikke skulle nuldre mit hår men så at det han nu tog 700kr for ikke rigtig har haft en virkning i den posetive retning.. Han sagde godt nok han ikke kunne tage mine smerter helt, men kunne lindre det en del, men der ville nok gå et par dage inden det havde sin effekt..

Så status er: hvis det ikke er bedre i morgen, så skal jeg ikke derhen igen..

Knus Henriette

ej ok, jeg tror nu nok også jeg var blevet lidt paf, hvis jeg havde forstillet mig massage i kraniet og så fik det på lår og baller!!

Nå men ærgeligt at det ikke gav den store effekt

Men tak for opdatering

Knus SIber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.