wow hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. april 2010

bette

hej piger..¨puha synes tingene går stærkt lige i øjeblikket..

vi kigger på hus.. men har nu fundet frem til at vi bygger vores eget..

lidt vildt synes jeg..

vi kommer til at bo i karup..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

Siber

ej hvor fedt. Når vi engang skal flytte til DK igen, så kunne jeg også godt tænke mig at vi byggede vores eget hus. Eller at nogen gjorde det for os!!!

Anmeld

30. april 2010

Nadi

FEEEEEDT!!!!

Hvor er det bare super super fedt!

Er det oppe på stadion i bygger ved Tage Raaby?? Je hvor er det altså bare for godt det her. Så kommer vi rigtrig til at se hinanden, og I kender jo allerede nogle her i byen

Woop woop, jeg er helt oppe at ringe nu!!

Anmeld

1. maj 2010

bette

Nadi skriver:

FEEEEEDT!!!!

Hvor er det bare super super fedt!

Er det oppe på stadion i bygger ved Tage Raaby?? Je hvor er det altså bare for godt det her. Så kommer vi rigtrig til at se hinanden, og I kender jo allerede nogle her i byen

Woop woop, jeg er helt oppe at ringe nu!!

ej haha havde helt glemt det var der i bor .. lol..

nej det er på pilevej.. en sidevej til vesterled.

så det er bare feeeee.. hehe. glæder mig til at designe mit eget hus.. hehe. vi har valgt mursten og teglsten osv.. hehe

Anmeld

1. maj 2010

Muffinmus

det lyder alle tiders.Vi har også snakket om det, men med vores løn ville vi sidde for hårdt i det i alt for mange år med smø børn, så det blev drobbet igen..foreløbig. Men man går vel stadig med en lille nybygger i maven et sted:-)

Karup?? der hvor kragerne vender emre end i Vammen, puha pas på bønderne derude:-)

Kommer selv fra Grønhøj jo, så kender alt til dem derude...slagsbrødre og sådan har det ALTID været og vil altid være..det går nærmest i arv fra generation til generation. Men tæt på hvis man vil arbejde på flyvestationen f.eks:-)

Anmeld

1. maj 2010

Muffinmus

hov forresten, har i tænkt et eller 2 plan eller hvordan og hvorledes??

Lidt spændende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.