Hurtig hjælp :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. april 2010

Becks

Skal mmf´en på lige efter smørcremen er lagt på, eller skal smørcremen være tør først? Og på køl oder was?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

LHA

Jeg plejer at komme mmf på lige efter smørcremen er kommet på. Det fungere for mig..

Anmeld

30. april 2010

Becks

LHA skriver:

Jeg plejer at komme mmf på lige efter smørcremen er kommet på. Det fungere for mig..

Oki tak :-)

Det bare fordi på videoerne inde på youtube, der stiller de kagen på køl indtil smørcremen er tør/stivnet

Så blev liiiige lidt forvirret :-D

Anmeld

30. april 2010

LHA

Mmf sidder bedre når smørecremen stadig er "våd"..

Hehe men hæng mig ikk på på det hvis det går helt galt...

Anmeld

30. april 2010

SHERO

Jeg stiller den i køleskaben og så varmer jeg en paletkniv op med en hårtørre og lige køre over inden mmf'en så hænger det fast uden at smatte ud over det hele. Første gang lagde jeg på lige efter og der var der bare smørcreme alle vejne :-D

Anmeld

30. april 2010

Becks

Tullen85 skriver:

Jeg stiller den i køleskaben og så varmer jeg en paletkniv op med en hårtørre og lige køre over inden mmf'en så hænger det fast uden at smatte ud over det hele. Første gang lagde jeg på lige efter og der var der bare smørcreme alle vejne :-D

Oki, det var smart ;-)

Anmeld

30. april 2010

LHA

Ja det var faktisk rigtig smart.. Tak for fifet!

Anmeld

30. april 2010

ekzunz

Tutter skriver:

Skal mmf´en på lige efter smørcremen er lagt på, eller skal smørcremen være tør først? Og på køl oder was?

På kagekurset lærte vi at man først smøre kagen op og sætter den på køl. Det kan man så gøre et par gange (eller lade være) indtil man synes den er som den skal være, men det sidste lag smørceme kommer på lige inden mmf - så kan man nemlig jævne den ud samtidig.

Anmeld

30. april 2010

Becks

Znuzke skriver:

På kagekurset lærte vi at man først smøre kagen op og sætter den på køl. Det kan man så gøre et par gange (eller lade være) indtil man synes den er som den skal være, men det sidste lag smørceme kommer på lige inden mmf - så kan man nemlig jævne den ud samtidig.

Oki 1000 tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.