Hjælp til navne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.365 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. april 2010

Lillefe

Hej med jer! er totalt i dilmemma allermest med drene navne, syntes bare slet ikke der er nogen gode.. og har lidt på fornemmelsen det er en dreng, nu må vi se.. jeg har lidt ideer til pigenavne, men alligevel tænker i har nogle ideer til navne jeg slet ikke har tænkt på? har seriøst gennemgået diverse bøger mm! så det er kun hvis i har nogle ideer, jeg har tænkt lidt på det ville være sjov hvis der var i i da det har begge de to herhjemme  men andre navne er også velkomne

kom med nogle ideer så bliver jeg glad på forhånd tak til jer!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

Risen

Det er sjovt så forskellige vi er med de navne.. Jeg havde stort set kun drenge navne og så 1 pige navn.. Men du kan da lige få mine drenge navne nu hvor jeg skal have en pige ..  

Tristan

William

Frederik 

Elias 

Anmeld

30. april 2010

Lillefe

Det er sjovt så forskellige vi er med de navne.. Jeg havde stort set kun drenge navne og så 1 pige navn.. Men du kan da lige få mine drenge navne nu hvor jeg skal have en pige ..  

Tristan

William

Frederik 

Elias 

Tak tak William er også sødt, MEN nu hedder vi begge noget W så ville han initialer er www LOL ud over det hedder min fætters søn det også..

Anmeld

30. april 2010

Risen

Perl skriver:

Tak tak William er også sødt, MEN nu hedder vi begge noget W så ville han incialer er www LOL ud over det hedder min fætters søn det også..

Hehe ja okay det kan jeg godt se så..  Men hvad er I til? Altså gammel danske ? Udlandske ? I må da have et eller andet at gå ud fra .. ?

Anmeld

30. april 2010

Lillefe

Risen skriver:

Hehe ja okay det kan jeg godt se så..  Men hvad er I til? Altså gammel danske ? Udlandske ? I må da have et eller andet at gå ud fra .. ?

Altså det skal helst være et navn som man også kan sige på engelsk da jeg har familie og venner i Australien, er der gode muligheder for at barnet nok kommer derned..  Det er faktisk det eneste.. jeg kan huske mit navn det var der aldrig nogen der kunne sige *G* Havde jeg været med til at navngive Nicklas så havde han nok heddet noget andet.. Da folk hele tiden kalder ham for Nicolas.. LOL

Anmeld

30. april 2010

Lillefe

Hiver den op igen

Anmeld

30. april 2010

Sommerfuglelarven

Fransisco, Noel, Noam, Liam, Nolan, Maddox, Jimmy, Max, Dylan, Erik, Lewis, Aidan, Adrian, Stanley, Alexander, Siad, Mathew,  Sean, Kian, Luciano, Teddy, Tobey, Hugo, Valentin, Killian, Vincent, Leander, Legolas, Malick, Marco, Patrick, Angelo, Meick, Nicky, Nathan, Phillip, Elliot, Felix, Phineas, Gabriel, Gavin.

Og ellers kan du se en opdateret navneliste her: http://www.familiestyrelsen.dk/navne/1/listevisning/?no_cache=1 

Anmeld

30. april 2010

Lillefe

Sommerfuglelarven skriver:

Fransisco, Noel, Noam, Liam, Nolan, Maddox, Jimmy, Max, Dylan, Erik, Lewis, Aidan, Adrian, Stanley, Alexander, Siad, Mathew,  Sean, Kian, Luciano, Teddy, Tobey, Hugo, Valentin, Killian, Vincent, Leander, Legolas, Malick, Marco, Patrick, Angelo, Meick, Nicky, Nathan, Phillip, Elliot, Felix, Phineas, Gabriel, Gavin.

Og ellers kan du se en opdateret navneliste her: http://www.familiestyrelsen.dk/navne/1/listevisning/?no_cache=1 

iih tak sikke en masse

Anmeld

30. april 2010

Lone Jakobsen

Sommerfuglelarven skriver:

nej hvor er der mange dejlige navne der

Anmeld

30. april 2010

Dot D

Perl skriver:

Hej med jer! er totalt i dilmemma allermest med drene navne, syntes bare slet ikke der er nogen gode.. og har lidt på fornemmelsen det er en dreng, nu må vi se.. jeg har lidt ideer til pigenavne, men alligevel tænker i har nogle ideer til navne jeg slet ikke har tænkt på? har seriøst gennemgået diverse bøger mm! så det er kun hvis i har nogle ideer, jeg har tænkt lidt på det ville være sjov hvis der var i i da det har begge de to herhjemme  men andre navne er også velkomne

kom med nogle ideer så bliver jeg glad på forhånd tak til jer!

Knus

Vi havde Daniel og Sophus at vælge imellem, vi valgte Sophus for det passede godt til Sophie(storesøster) så er der Daniel tilbage og det kan fint siges på engelsk. Ja, også synes jeg det er et fint navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.