En rigtig lille spring-luffe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Eller hvad man kalder det Idun sprang ind i seng og FORLANGTE at jeg vågnede NU, selvom det var fridag.. Suk. Klokken var kun 915 eller noget. Hun plejer nu på fridage også selv at sove lidt længere, men altså...

Jeg tror virkelig at Frigg lå og puttede i sin sødeste søvn, da Idun kom og vækkede mig, for hun har hoppet rundt lige siden hehe... Så det er jo også hyggeligt.

Vi snakker meget om at hun kan høre hvad Idun siger nu. Det er jo rigtig godt. Så hun taler til hende og kysser hende, der hvor hun så hovedet var, i søndags da vi blev scannet... hehe... Skønt.

Men altså - mors lille springluffe inde i maven er der godtnok gang i...!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

Moderator

Aaaaaaaw Det er bare så daaaaajligt Jeg er sikker på at springluffen trives i allerbedste velgående derinde, og at Idun den Skønne hvisker mange smukke og sjove ting til hende som hun kan gavne af resten af livet Nøøøjjj hvor jeg glæder mig til at læse din næste FB - har jo skamlæst den du allerede har skrevet...Det var i virkeligheden den som inspirerede mig til at vælge hjemmefødslen...

Kh

Rosa

Anmeld

30. april 2010

Moderator

Rosa skriver:

Aaaaaaaw Det er bare så daaaaajligt Jeg er sikker på at springluffen trives i allerbedste velgående derinde, og at Idun den Skønne hvisker mange smukke og sjove ting til hende som hun kan gavne af resten af livet Nøøøjjj hvor jeg glæder mig til at læse din næste FB - har jo skamlæst den du allerede har skrevet...Det var i virkeligheden den som inspirerede mig til at vælge hjemmefødslen...

Kh

Rosa

Det blir mere end bare at læse om det Vi skal jo broadcaste det - det har jeg drømt om i mange år. Så det gør vi denneher gang. Så folk kan se hvor dejligt det er at føde hjemme!

Anmeld

30. april 2010

Tina2

Zafir skriver:

Eller hvad man kalder det Idun sprang ind i seng og FORLANGTE at jeg vågnede NU, selvom det var fridag.. Suk. Klokken var kun 915 eller noget. Hun plejer nu på fridage også selv at sove lidt længere, men altså...

Jeg tror virkelig at Frigg lå og puttede i sin sødeste søvn, da Idun kom og vækkede mig, for hun har hoppet rundt lige siden hehe... Så det er jo også hyggeligt.

Vi snakker meget om at hun kan høre hvad Idun siger nu. Det er jo rigtig godt. Så hun taler til hende og kysser hende, der hvor hun så hovedet var, i søndags da vi blev scannet... hehe... Skønt.

Men altså - mors lille springluffe inde i maven er der godtnok gang i...!!

Superdejligt:-) Filuca er også rigtig meget med i det hele denne gang og synger for babyen, for jeg har nemlig også fortalt hende, at den kan høre hendes stemme nu:-)

Hun elsker at komme ind til mig om morgenen og putte sig ind til mig og lægge hånden på min mave. Hun synes det er rigtig dejligt at hun kan mærke sparkene nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.