Og det gik rigtig fint. Var noget nervøs fordi jeg ikke har mærket baby sparke overhoved.. men som så mange kloge kvinder har fortalt, fandtes dér jo en naturlig forklaring.. Moderkagen lå lige præcis dér hvor baby lå så derfor kan jeg ikke mærke noget endnu. Ham der scannede mig var temmelig speciel (du ved hvem han er Zafir) men han var nu egentligt grundig nok til sit job. Jeg har fået tid til extra scanning 19 maj, lige når vi er kommet hjem fra Bali pga dér muligvis er en lille bitte risiko for noget med babys højre nyre, men vi fik afvide vi overhoved ikke skulle være nervøse og dét 99,9% var gået iorden til næste scanning og hvis ikke ville jeg blive fulgt nøje resten af tiden og en børnelæge ville være til stede under fødslen (hvilket dér alligevel er når det er ks) så nu glæder vi os bare til at rejse i morgen tidlig. Kh Sofie. Ps: og så fik vi da også lige kønnet afvide.. vi venter os en lille prinsesse

))) helt fantastisk.. Nu kender vi både fødselsdato og køn, så er dét jo bare at tælle ned til dét bliver den 7. Sept.
Anmeld