Så har jeg været til MD scanning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. april 2010

Sofie

Og det gik rigtig fint. Var noget nervøs fordi jeg ikke har mærket baby sparke overhoved.. men som så mange kloge kvinder har fortalt, fandtes dér jo en naturlig forklaring.. Moderkagen lå lige præcis dér hvor baby lå så derfor kan jeg ikke mærke noget endnu. Ham der scannede mig var temmelig speciel (du ved hvem han er Zafir) men han var nu egentligt grundig nok til sit job. Jeg har fået tid til extra scanning 19 maj, lige når vi er kommet hjem fra Bali pga dér muligvis er en lille bitte risiko for noget med babys højre nyre, men vi fik afvide vi overhoved ikke skulle være nervøse og dét 99,9% var gået iorden til næste scanning og hvis ikke ville jeg blive fulgt nøje resten af tiden og en børnelæge ville være til stede under fødslen (hvilket dér alligevel er når det er ks) så nu glæder vi os bare til at rejse i morgen tidlig. Kh Sofie. Ps: og så fik vi da også lige kønnet afvide.. vi venter os en lille prinsesse ))) helt fantastisk.. Nu kender vi både fødselsdato og køn, så er dét jo bare at tælle ned til dét bliver den 7. Sept.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

Sofie

Ps: Jeg har skrevet indlægget fra min mobil, da jeg stadig ikke kan komme på siden med comp. Plejer heller ikke at kunne skrive fra mobilen. Derfor er indlægget vist lidt skrevet oven i hinanden..

Anmeld

30. april 2010

Fines mor

Stort tillykke med pigen, og god rejse ;-))

Anmeld

30. april 2010

holbøll

Ja, så må tiden jo bare flyve afsted, så det kan 7. september. Tillykke med prinsessen og rigtig god tur til Bali. Knus.

Anmeld

30. april 2010

Tina2

Stort tillykke igen, smuksen!!!!! Og rigtig god tur til jer imorgen, pas rigtig godt på jer selv!

Anmeld

30. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Som jeg også skrev på sms, så super dejligt at den ligger og sparker og er glad og det hele Og mega hyggeligt at du også skal have en baby-pige yay... så vi skal drikke rigtig meget te med vores baby-piger. Gad vide om de får samme fødselsdag. Men jeg regner jo med at nuppe 080910 heheheh...

Men apropos te... HVORNÅR KOMMER DU FORBI med din computer? Så jeg kan lave den over en kop te? Du er alt for lidt herinde... hehe.

Anmeld

3. maj 2010

lene

Tillykke med den lille prinsese i mavsen

Anmeld

3. maj 2010

Muslingen

Stort tillykke med prinsessen. Håber i nyder jeres ferie.

Kh Fie

Anmeld

3. maj 2010

Manne

Stort tillykke med pigen :-) Og ha' nu en rigtig dejlig tur.

Kh Marianne 36+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.