Kage til konfirmation (dreng) incl. billeder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2010

propogberta

birgitte skriver:

altså og jeg som troede jeg var perfektionist hi hi hi men kender godt følelsen

Ha ha...ja jeg er noget perfektionistisk når det kommer til mine kager! Og jeg HADER når tingene ikke bliver som jeg syns de skal!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

propogberta

Rosa skriver:

Den er da superflot

Tak ska du ha

Anmeld

30. april 2010

birgitte

Anja Dahl skriver:

Ha ha...ja jeg er noget perfektionistisk når det kommer til mine kager! Og jeg HADER når tingene ikke bliver som jeg syns de skal!

Ditto

Anmeld

30. april 2010

Anasmor

Hej Anja... har du en how to på drengen... den er bare SÅ nuttet... vil super gerne "låne" den af dig

Anmeld

30. april 2010

propogberta

Anasmor skriver:

Hej Anja... har du en how to på drengen... den er bare SÅ nuttet... vil super gerne "låne" den af dig

Hej Stina

Tro mig han er alt andet en nuttet...jeg var så irriteret på ham ! Men han ku godt blive det med lidt mere øvelse!

Du låner bare lige så tosset du vil ...men jeg har desværre ingen how to. Han er bare lavet helt uden billedinspiration !

Anmeld

30. april 2010

quity

Har du en opskrift på lagkagebundene? Har nemlig smidt to portioner ud idag da de ikke lykkedes.

Anmeld

30. april 2010

Susan1978

ja jeg sys sgu også den er flot og især drengen.. han er da perfekt.. man er da ikke i tvilv om at det er en foldbold dreng.

Anmeld

30. april 2010

Anasmor

Anja Dahl skriver:

Hej Stina

Tro mig han er alt andet en nuttet...jeg var så irriteret på ham ! Men han ku godt blive det med lidt mere øvelse!

Du låner bare lige så tosset du vil ...men jeg har desværre ingen how to. Han er bare lavet helt uden billedinspiration !

Har du brugt den der bund til roser til hans hår ?

Anmeld

1. maj 2010

propogberta

Anasmor skriver:

Har du brugt den der bund til roser til hans hår ?

Det er calyx (er det ik det den hedder...den man oz bruger til påskeliljer) udstikkeren jeg har brugt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.