FUCK, hvor er den da irriterende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. april 2010

Bamme

Den der underskriftsindsamling som popper op?

Får I andre også den, eller er det noget med mine indstillinger?

-Synes da ikke jeg plejer at få pop-ups?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

Lulle25

Får den også og vil ikke svare, selvom jeg egentlig gerne ville støtte projektet, men man kan ikke svare uden at få mails efterfølgende og nej så bliver jeg tøse fornærmet, det gider jeg sgu ikk, man får så meget i forvejen De er bare for irriterende

Anmeld

29. april 2010

Muffinmus

nope, får den også:-)

Anmeld

29. april 2010

Lise

Ja, hva faen sker der for den?

Anmeld

29. april 2010

Tynen

Lorte-lort!
Gå nu væk

Anmeld

29. april 2010

BellaT

Får den også. Og jeg gider ikke at skrive under når den er så pågående. Selvom det er et godt formål..

Anmeld

30. april 2010

Siber

Jeg får den også og det er pisse irriterende!

Hej hop

Anmeld

2. maj 2010

ivfmarie

det er en rigtig dårlig måde at reklamere på - det giver en såkaldt "hade-effekt" ganske som I føler nu. måske er formålet ok, men reklamen er pissetræls, og derfor ønkser vi ikke at støtte formålet...

Måske skulle Naturfredningsforeningen finde sig et nyt reklamebureau - eller lave en anden aftale med Henrik.

Det er vist i øvrigt sket - den popper ikke op mere, gør den.? Nu er det sådan en side-banner reklame, som fylder lidt formeget til man kan læse den alligevel...

Anmeld

2. maj 2010

Stumpen

Ja tumpen her skrev jo under, da jeg læste det som ½ år gratis medlemsskab på baby, men det var så naturfredningsforeningen jeg fik et ½ års gratis medlemsskab af

Men men pr underskrift giver det vist okay i kassen  hos Henrik, så skaden var ikke helt så stor...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.