Hvilken pusletaske vil I anbefale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.525 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. april 2010

Amti

Der er bare så mange pusletasker på nettet, jeg kan slet ikke finde ud af, hvad der er godt og skidt

Hvilken pusletaske vil I anbefale - og hvorfor?

Umiddelbart går jeg efter en til max 1500 kr. Helst ikke en hardbox-udgave og meget gerne med rum til f.eks. vådt tøj og lign...Og så har jeg en ide om, at fløjl og bomuld er ret upraktiske materialer.. Eller hvad? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

NoName

Altså, jeg er alt alt for nærrig til at give så mange penge for en pusletaske, så nu får jeg syet en magen til en min veninde har, synes den er super. Billederne her er af min venindes, min bliver ensfarvet kobildtblå, med et fint sommerfugle broderi indeni, billeder kommer når den er færdig...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. april 2010

Anne85

Det vigtigste for mig er at der er god plads... og gerne opdelt i nogle gode rum - jeg har fx en fra gaia og ko - den har nogle super rum: et til vådt tøj, i siderne er der plads til en flaske, der er lommer foran og en masse andre små rum indeni - bl.a. til bleer, sutter osv. Og så et stort rum til ekstra tøj og hvad man nu slæber med. MEN den er med magnet lukning og det er altså upraktisk for hvis tasken bliver lidt for proppet kan den ikke lukke.

Nu må vi se om jeg kommer til at bruge den denne gang... har faktisk bare købt en rigtig fed alm taske som jeg lidt overvejer bare at bruge  Et vigtigt krav for mig er ihvertfald også at den ikke ser pusletaske agtig ud...

Anmeld

30. april 2010

Risen

Kan ikke rigtig anbefale nogle da jeg selv er første gangs købende indefor pulsetasker.. Men har hørt rigtigt godt om Gaia og ko og sys også selv de er ret fede i designet..

Anmeld

30. april 2010

sbs78

Jeg har købe en rigtig fed taske fra Friis & Company men et stort rum i. Den er dejlig rumlig og har plads til det hele. Jeg har også alm pusletasker, men jeg synes bare ikke det helt levet op til mine krav om plads nok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.