Argghhhh.....!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. april 2010

lonemus

Jeg må lige af med al min frustration, jeg er ved at blive bims

1. Alexander fylder 3 år til aug., hvor han skal i børnehave. Han står selvfølgelig skrevet op til Stefanie's børnehave, under søskendegaranti og det hele. Han SKAL flytte, da det kun er en vuggestue, hvor han går nu. Jeg ringer til kommunen og spørger mht pladsen. Jeg får så at vide, at jeg ikke kan regne med han kan få en plads i Stefanie's børnehave pga pladsmangel - og blot fordi man har søskendegaranti, ikke kan regne med en plads. WHAT THE FUCK???? Hvorfor hedder det så søskendegaranti?? Der er rimelig mange børn der stopper i børnehaven, men samtidig mange der skal rykke op fra deres vuggestuer - men han må sgu da komme med på samme linje som dem!?!? Og de sender først brevene ud til juni, så nu kan jeg lige bruge den næste måneds tid på at frygte han ikke får en plads.. Jeg VIL da have en plads samme sted, det kan slet ikke hænge sammen at skulle hente børn 2 forskellige steder. Jeg har dog aldrig hørt om søskende der er placeret 2 forskellige steder, har I?

2. Alexander er nu begyndt ikke gide have ble på. Han har mange uheld, men er stolt når han tisser på toilettet. Men Stefanie vil det stadig ikke. Hun vil godt smide bleen og nyder faktisk at rende rundt uden ble på, men så snart hun skal tisse begynder hun at græde og bede om at få en ble på. Så det får hun. Hun siger hun er bange for at falde ned i toilettet. Men det kan hun slet ikke efter jeg købte FamilySeat. Jeg ved ikke hvad der sker, for hun vil gerne have bleen af og nyder det faktisk, men toilettet tør hun ikke.

Argghhhhh, jeg er ved at gå ud af mit gode skind...

Undskyld mit sure indlæg, men jeg havde bare behov for at komme ud med det - og min mand kan bare slet ikke følge min bekymring

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

Munder

Øvøv Lone, jeg krydser fingre for, at I får plads samme sted.

Mht til bleen og Stefanie, (sig endelig hvis jeg spørger dumt eller du har skrevet det før) hvis hendes begrundelse er, at hun er bange for at falde i toilettet, har I så prøvet en potte?

Du råber og skriger bare herinde, vi skal nok have brede skuldre

Anmeld

29. april 2010

lonemus

Munder skriver:

Øvøv Lone, jeg krydser fingre for, at I får plads samme sted.

Mht til bleen og Stefanie, (sig endelig hvis jeg spørger dumt eller du har skrevet det før) hvis hendes begrundelse er, at hun er bange for at falde i toilettet, har I så prøvet en potte?

Du råber og skriger bare herinde, vi skal nok have brede skuldre

Nej, vi har ikke prøvet med en potte - det var kun omkring 1-1½ år alderen, men den har hverken hun eller Alexander nogensinde gidet sidde på.....men tror du ikke det er lidt nederen for hende i den alder??

Tak søde, for I gider høre på mig

Lone

Anmeld

29. april 2010

Munder

lonemus skriver:

Nej, vi har ikke prøvet med en potte - det var kun omkring 1-1½ år alderen, men den har hverken hun eller Alexander nogensinde gidet sidde på.....men tror du ikke det er lidt nederen for hende i den alder??

Tak søde, for I gider høre på mig

Lone

hmmmm det ved jeg  ikke om det er, måske du skulle prøve at foreslå hende det. Hvis hun rent faktisk er rigtig bange for at falde i toilettet og det er hvad der forhindrer hende i at slippe bleen, er det vel en mulighed at prøve. Hvis hun selv siger nej til det, er det jo bare det.

Anmeld

29. april 2010

lonemus

Munder skriver:

hmmmm det ved jeg  ikke om det er, måske du skulle prøve at foreslå hende det. Hvis hun rent faktisk er rigtig bange for at falde i toilettet og det er hvad der forhindrer hende i at slippe bleen, er det vel en mulighed at prøve. Hvis hun selv siger nej til det, er det jo bare det.

Du har ret, jeg prøver at spørge hende - og evt tage hende med hen og kigge på en potte!

Anmeld

29. april 2010

Heidi B

Hvis ikke du skulle komme af med det her, hvor så....

Det er jo det fede.... Vi er her for hinanden!!!

Nå men håber det bedste mht børnehaven, rimelig nederen hvis de skal gå hver for sig. Har hørt at ihærdighed betaler dig... Ring, ring ring. Bed evt om chefen eller skrive til børne og unge formanden!!!!

Mht til Stephanie, tror jeg altså bare du må vente.... Kunne i ikke klare det i jeres sommerferie????

Anmeld

29. april 2010

lonemus

Jeg spurgte hende, om du helst ville lære det på en potte. Hun sagde ja.

Hmm...så nu har jeg lige købt en potte til hende og hun satte sig straks op på den og grinede. Nu må vi se, jeg regner ikke med noget!!!

Dog har Alexander lige tisset og nu osse lavet prut på toilettet

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.