Jaaaa, det hjalp at se tingene fra en anden vinkel...
Som I ved, hvis I har læst mine lange indlæg at jeg havde tre punkter som tyngede min skuldre...
Det 1. punkt, hvor jeg selv havde 100 % mulighed for at styre, nemlig min kost er blevet meget bedre, jeg har fået fokus på den sunde livsstil igen og kan faktisk mærke en gejst for at fortsætte...
Det 2. punkt omkring dp, så har vi valgt en inde i byen, men derved først fået plads fra den dag min barsel slutter, jeg har været lidt øv over at Karsten så evt. skulle bruge to ugers ferie på at køre Victoria ind, hvis jeg fik et arbejde, men har netop snakket med dp-kontor og hvis jeg får et arbejde, så må Victoria komme ind som 5.barn fra ca midt i maj...
Det 3. punkt: arbejde, der er ikke sket de store ændringer, men fik sendt ikke mindre end 6 ansøgninger afsted i mandags..
Derudover så gik bremserne på vores gamle Kia, som skulle skrottes til næste syn -i august, men det skete lige lidt før, så nu kører vi rundt i en gammel opel astra st. car fra 93.. Jo modellen kan man se er gammel, men selve bilen synes ikke så gammel...
Så jo det går fremad.. 
Anmeld