Koómm nuuuu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. april 2010

Rie-mor

Arh.. Termin var igår og jeg er MEGA utålmodig.. Utoligt at man kan være så fast på en dato og blive så "skuffet" når der ingenting sker..

Jeg har godt nok en hovedopgave jeg gerne skulle være færdig med og aflevere 21 maj. Er også i gang og godt på vej, men mine tanker er et helt andet sted..

Det er heller ikke så behageligt at sidde så meget ned efterhånden. Så igår var jeg ude og gå to lange turer og "dansede" lidt under opvasken.

Er der andre husråd til at sætte fødsel igang? Lige ud over sex - det føler jeg slet ikke for og tror heller ikke jeg vil kunne få kæresten med på ideen så tæt på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

B&J

jeg kender kun min egen måde jeg blev sur på min bank også skulle jeg til jordmoren havde bandet over banken hele vejen der hed og var vildt sur da vi så kom ind til jordmoren inden jeg lige skulle til af side ned vup gik vandet griner... men skulle så sættes igang og det tog så 3 dage

Anmeld

29. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Sender en STORM af ve-støv afsted - pppuuussstttt  

Anmeld

29. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg sender dig lige en masse vestøv

**********************VESTØV*************************

Kh

Rosa 40+4

Anmeld

30. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Sender en masse ve-støv til dig

Anmeld

30. april 2010

lululupo

Sender ve støvvvvvv

Anmeld

3. maj 2010

Rie-mor

Hmmm.. Stadig intet nyt..

Nu er jeg 40+5 og der er ikke rigtig tegn på så meget.. Havde dog en masse plukkeveer hele dagen igår og tænkte at nu må det da snart være. Men de gjorde ikke ondt, nok bare lidt "hygge veer" som nogen siger, men det er også forskelligt hvordan ens smertetærskel rækker. Er nok ikke i tvivl når de rigtige veer kommer

Så jeg var ude og gå lange turer 2 gange, i håb om at fremprovokere processen, men intet skete. Efter en god nattesøvn er det som om det er "gået i stå" Jeg må ud og gå på bakker i dag...!

Anmeld

3. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg sender en storm af ve-støv afsted til dig - PPPUUUSSSTTT

Anmeld

3. maj 2010

MaleneG

Rie-mor skriver:

Hmmm.. Stadig intet nyt..

Nu er jeg 40+5 og der er ikke rigtig tegn på så meget.. Havde dog en masse plukkeveer hele dagen igår og tænkte at nu må det da snart være. Men de gjorde ikke ondt, nok bare lidt "hygge veer" som nogen siger, men det er også forskelligt hvordan ens smertetærskel rækker. Er nok ikke i tvivl når de rigtige veer kommer

Så jeg var ude og gå lange turer 2 gange, i håb om at fremprovokere processen, men intet skete. Efter en god nattesøvn er det som om det er "gået i stå" Jeg må ud og gå på bakker i dag...!

afslapning og atter afslapning er hvad jeg kan anbefale.

lig dig på sofaen og se nogen gode film, evt gyser

og hvad nu hvis de mange marathon løb har hjulpet? så er du totalt kvæstet og måske ikke istand til at kunne gennemføre fødslen selv fordi kroppen er så træt.

ville være synd og skam . nyd tiden mens du har den

Anmeld

3. maj 2010

Bare mig..

Jeg sender også lige en masse vestøv...

Ja, jeg er skisme også utålmodig! - Så forstår dig udemærket når du nu er gået over tid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.