Fede regnslag, hvor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. april 2010

LilleMor10

Nu sidder jeg her og kigger på det triste helt alm sorte regnslag jeg fik købt mig her igår til 230,- syntes nu det var ret små peberet !!

Meeen, nu har jeg fortrudt og leder efter et der er bare lidt federe, nogle der ved hvor jeg kan få et der er lidt flere farver på end bare SORT 

Knus Sara 34+2 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

mek-83

Det er sjovt du skriver det  Jeg mangler selv stadig et regnslag netop fordi jeg synes de fleste er vildt kedelige.

Så følger lige lidt med og ser om der er nogen der har nogle forslag til nogle lidt mere spændene.

Maria 39+1

Anmeld

29. april 2010

LilleMor10

mek-83 skriver:

Det er sjovt du skriver det  Jeg mangler selv stadig et regnslag netop fordi jeg synes de fleste er vildt kedelige.

Så følger lige lidt med og ser om der er nogen der har nogle forslag til nogle lidt mere spændene.

Maria 39+1

sådan havde jeg det også, men tjaah, hvad kan jeg sige, mit blev til et inpulskøb hehe, møg os, 

Anmeld

29. april 2010

Soap

Både Katvig og Småfolk samt Gaia & ko laver regnslag med farver og fart på 

Og der skal helt sikkert nok være andre 

Anmeld

29. april 2010

Ida.

Lavede lige en hurtig søgning og fandt dem her: http://www.lillemille.dk/produkter/50-regnslag/ - de koster det samme som det sorte, kedelige du har købt, og der er faktisk lidt forskelligt at vælge imellem

Anmeld

29. april 2010

lotte32

idamaria83 skriver:

Lavede lige en hurtig søgning og fandt dem her: http://www.lillemille.dk/produkter/50-regnslag/ - de koster det samme som det sorte, kedelige du har købt, og der er faktisk lidt forskelligt at vælge imellem

Uha, ellers nogle fine ting på den side...  

krydser fingre for jeg snart bliver gravid, så jeg osse kan komme igang med at shoppe... får jo helt kriller i dankortet

Knus Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.