Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
min store dreng var igår til gyserfest, og i den anledning sku han jo lige "pyntes" lidt så jeg måtte igang med voks og teaterblod...ska lige siges at jeg aldrig har prøvet det før, så var egentlig ret godt tilfreds med resultatet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold nu op den hånd er klam
Syns du har klaret det godt da, det ser jo helt livagtigt ud
lotte31 skriver: min store dreng var igår til gyserfest, og i den anledning sku han jo lige "pyntes" lidt så jeg måtte igang med voks og teaterblod...ska lige siges at jeg aldrig har prøvet det før, så var egentlig ret godt tilfreds med resultatet
Det er da bare super godt lavet... - Hul i panden og den hånd ser virkelig uhyggelig ud - MEN, Ikea's blyanter er vist kun til låns *GGGGGGGG*
Godt lavet...
Knus fraPia
Pia. skriver: Det er da bare super godt lavet... - Hul i panden og den hånd ser virkelig uhyggelig ud - MEN, Ikea's blyanter er vist kun til låns *GGGGGGGG* Godt lavet... Knus fraPia
ups nårh ja... så ska jeg jo nok ikke nævne den stak blyanter jeg har liggende derhjemme
Lotte
-som faktisk er ret vild med IKEA
lotte31 skriver: ups nårh ja... så ska jeg jo nok ikke nævne den stak blyanter jeg har liggende derhjemme Lotte -som faktisk er ret vild med IKEA
He He - Ikea er virkelig også min ynglingsbutik... elsker den.... Og jeg vil bestemt heller ikke sige mig fri fra en blyant eller to er kommet med hjem... Jeg mener da så bestemt godt de kunne dele dem ud som reklame, med alt det man køber med hjem der inde fra...
Knus Pia...
Pia. skriver: He He - Ikea er virkelig også min ynglingsbutik... elsker den.... Og jeg vil bestemt heller ikke sige mig fri fra en blyant eller to er kommet med hjem... Jeg mener da så bestemt godt de kunne dele dem ud som reklame, med alt det man køber med hjem der inde fra... Knus Pia...
ja egentlig min mand mener bestemt at de nogle måneder kun har overskud i budgettet fordi jeg har været på besøg
lotte31 skriver: ja egentlig min mand mener bestemt at de nogle måneder kun har overskud i budgettet fordi jeg har været på besøg
He He ... Tror vi to gør det godt når vi besøger Ikea... - Jeg bruger ALT for mange penge hvis jeg køre der ud og jeg besøger dem vist også lidt for tit... Der er så mange gode, sjove, spændende, flotte, lækre og billige ting jeg bare ikke kan leve uden... Mit liv bliver simpelthen meget nemmere når jeg får lov at bruge et par tusind I Ikea... SMILER.... Måske skulle vi arrangere en Ikea shoppe tur - for os der er afhængig .....
Pia. skriver: He He ... Tror vi to gør det godt når vi besøger Ikea... - Jeg bruger ALT for mange penge hvis jeg køre der ud og jeg besøger dem vist også lidt for tit... Der er så mange gode, sjove, spændende, flotte, lækre og billige ting jeg bare ikke kan leve uden... Mit liv bliver simpelthen meget nemmere når jeg får lov at bruge et par tusind I Ikea... SMILER.... Måske skulle vi arrangere en Ikea shoppe tur - for os der er afhængig .....
det lyder som en god idé tror osse min mand er lidt træt af at blive slæbt med
HAHA ... Jeg kan huske engang, hvor jeg havde fået sminket sådan en hånd og kom hjem til min mor og vaklede ind i stuen og sagde: Åhhh moar... Og væltede mig ned i en stol. Hun hyyyylede op og ville ringe til ambulancen hehe...
Hun blev MEGET gal, da hun opdagede at det var en joke...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128