hejsa
)
Jeg har selv sat mig lidt ind i hvor meget træning, og hvilken træning man må dyrke under sin graviditet, da jeg også er én af dem, som meget gerne vil fortsætte med min træning....
Motionstræning kan man stadig dyrke en masse af - især, cykling, løb, cross-training, hold træning såsom step, zumba fitness og arobic!! Det er vigtigt at man ikkw presser sin krop til det yderste, men lytter til kroppen, og stopper hvis det bliver ubehageligt!!!
I forhold til styrketræning, kan man sagtens dyrke det også! Der er dog visse øvelser, som man bør undgå - det drejer sig bl.a. om øvelser, som er hårde for bækkenet (eks. squat-øvelser) 
Hvis man er vandt til at træne, så er der intet problem i at fortsætte. Det skulle endda give nogle fordele under graviditet, fødsel og efter fødslen. 
Jeg har selv løbet en del indtil videre, men igår da jeg var en tur på løbebåndet kunne jeg mærke at det ikke længere føltes rart... Det var som om min mave var blevet lidt "tung", og det var faktisk lidt ubehageligt. Så jeg gik i hurtigt tempo i stedet i ca. 30 min. og derefter 10 min. op ad bakke hvilket også er ret god træning, heheh 
Ellers dyrker jeg meget thai-bo i fitnesscentret og det kan jeg sagtens fortsætte med LÆNGE endnu!! Jeg cykler en del og selvfølgelig crosstraining....!!
Håber du kan bruge mit svar 
pøj pøj med det alt sammen!!!
fra Lea, 17+3
Anmeld