Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Da jeg i mandags havde fødselsdag, var vi hjemmehos min mor og mine søskende og spise og få gaver og min dejlige dejlige lillebror på 8 år synes da jeg også skulle have en gave fra ham og var ellevild efter og give mig den.. Jeg havde lånt lidt penge af min mor i slutningen af sidste måned fordi det kneb lidt med pengene, og det havde min lillebror husket.. Så inden jeg fik hans gavesagde han at han gerne ville have købt slik eller chokoladetil mig for det ved han jo at jeg ELSKER.. Nå men så skulle jeg gætte hvilken hånd på hans ryg som gaven var i.. Jeg gættede højre som var rigtigt og frem kom en lille lukket hånd med en sammen krøllet50'er fra hans sparegris, og så sødt som han nu fik det sagt så synes han at det var synd vi ingen penge havdeså han ville gerne hjælpe os.. NÅHH storsøster stod med tårer i øjnene, men jeg kan selvfølgelig ikke tage imod hans penge, så jeg fik ham til efter længe overtalse at købe en tegning af ham..Så jeg fik en fin tegning med streger som han forklaredevar hans venner på hans værelses underskrift og så hans eget... Hehe
Men lige et billed af den dejlige dreng..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej ved du nu hvad - det er da bare så MEGA nuttet at det halve kunne være nok!
Fortælte det lige til Gregers, og han synes også bare det var vildt sødt når små børn bare vil gøre alt hvad der står i deres magt, for at gøre de mennesker de elsker, glade.
Super historie
Nååårh, hvor er han sød Min veninde oplevede næsten det samme med sin lillebror Hun havde ikke fået sin SU, men pengene var brugt op, og hun skulle købe Tamiflu til sin lille søn (som havde fået Influenza A), hendes bror løb ind på værelset og kom tilbage med en 200 kr seddel, og han gav den til hende og sagde, at han ikke ville have den igen før hun havde fået sin SU, men så ville han også have pengene tilbage som 200 kr seddel De prøvede alle at overtale ham, men han blev vred hvis hun ikke ville modtage den. Men han fik så en 200 kr seddel 5 dage senere
Så kært når de kære små kan være så betænksomme
Hvor er det bare en dejlig bror du har
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128