Skal jeg date ham her ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Du skal

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

966 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. april 2010

Anonym trådstarter

God dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

ekzunz

Jeg har stemt andet. For om du dater ham eller ej, er jeg sådan set ligeglad med, men jeg synes du skal slette hans billede herfra!

Han har selv valgt at lægge sit billede ud på en datingside (åbenbart) men det er jo ikke sikker han har lyst til at have det her på baby.dk

Anmeld

28. april 2010

Mig med maven

Hvorfor ikke?

Hvis du synes han er tiltalende er det da bare at date der ud af, kan ikke helt forstå hvorfor du skal bruge vores mening? - Det er jo DIT  der bestemmer!!!

Det er jo trods alt bare en date, det er jo ikke et frieri du har i tankerne!

Held og lykke med daten!

Anmeld

28. april 2010

otlitrom

Znuzke skriver:

Jeg har stemt andet. For om du dater ham eller ej, er jeg sådan set ligeglad med, men jeg synes du skal slette hans billede herfra!

Han har selv valgt at lægge sit billede ud på en datingside (åbenbart) men det er jo ikke sikker han har lyst til at have det her på baby.dk

fuldstændig enig.

Har han givet lov til at du lægger billedet ud her??

irrellevant tråd.. beklager..

Anmeld

28. april 2010

anna-jonas

Puuuhhhh.............uden at være jurist, så tror jeg altså ikke at man må det, du gør.

Det virker desuden også ret useriøst og umodent.................noget man kunne forvente på ARTO måske.

Anmeld

28. april 2010

Anonym trådstarter

kitty skriver:

fuldstændig enig.

Har han givet lov til at du lægger billedet ud her??

irrellevant tråd.. beklager..

Kan ikke forstå I skal svare, så lad dog være og ja, det ved han godt. Han spurgte mig om jeg ville med ud og så jokede jeg med at jeg ville spørge jer, men hold op i er blottet for humor. Sorry, der er andre der kan magte det.

Jeg smutter herfra.

Anmeld

28. april 2010

otlitrom

Anonym skriver:

Kan ikke forstå I skal svare, så lad dog være og ja, det ved han godt. Han spurgte mig om jeg ville med ud og så jokede jeg med at jeg ville spørge jer, men hold op i er blottet for humor. Sorry, der er andre der kan magte det.

Jeg smutter herfra.

Jeg beklager, men det er min ærlige mening. Hvis du er af en anden er det helt helt i orden. Jeg er skam ikke ude efter dig, jeg tænker bare rent juridisk på rettigheder og lignende.

Jeg synes ikke du skal smutte. Hellere vente på at der er nogen der svarer det du ønsker. Jeg ville bare dele min undren, ligesom et par andre også har valgt.

Jeg er ikke ude på at skabe hønsegård!

Anmeld

28. april 2010

Bare mig..

Jeg ved ikke om der er noget galt med min computer, men jeg kan kun se afstemningen og afkrydse, men jeg kan ikke se noget indlæg der hører dertil, andet end "god dag".. Så jeg kan ikke se vedkommende som du spørg om du skal date.. Og hvis der ellers er andet du vil vide..  

Knus..

Anmeld

28. april 2010

otlitrom

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg ved ikke om der er noget galt med min computer, men jeg kan kun se afstemningen og afkrydse, men jeg kan ikke se noget indlæg der hører dertil, andet end "god dag".. Så jeg kan ikke se vedkommende som du spørg om du skal date.. Og hvis der ellers er andet du vil vide..  

Knus..

Jeg tror hun slettede indlægget, fordi vi var et par der undrede os over det...

Anmeld

28. april 2010

Bare mig..

kitty skriver:

Jeg tror hun slettede indlægget, fordi vi var et par der undrede os over det...

Nå for søren.. Jamen så det jo ikke nemt og hjælpe.. Tak for svaret!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.