Nogen gange gad jeg godt aqt man kendte en drømmetyder..
Det er jo ved og være 13 mdr siden jeg mistede..
Men drømte i nat, at jeg lå og fødte, og imens jeg føder, siger lægen så at der er 2 babyer.
Jeg føder den første som er en pige, og hun er 89 cm lang! og vejer 11 kg.. Da jeg har født hende, siger lægen at der lige går nogle timer før den næste pige kommer ud. Så jeg kunne bare gå ud og hygge mig og shoppe osv. Jeg ligger denne her kæmpe baby i tvillingebarnevognen, og triller mig en tur. Møder mine gamle naboer fra da jeg boede hjemme hos min mor, op de giver mig hver 1000,- så jeg kan købe baby ting for, da jeg ikke vidste jeg var gravid. Barnevognen var én hospitalet giver.
Tilbage på hospitalet skal jeg føde nr 2 pige, og den første sidder op i barnevogen og følger med. Ud kommer den yndigste lille pige på 2411 gr. (2411 er min fødselsdags dato) og 49 cm lang.
Da jeg får hende i armene, smider jeg den første baby ud og beholder den lille.. 
Jeg var helt forvirret da jeg vågnede - ved godt jeg aldrig kunne finde på det, når jeg bliver gravid og får børn, men hold nu mund det var en væmmelig drøm!
Anmeld