Kæmpe scrapbog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.790 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. april 2010

Hvem?

Hejsa

Jeg leder efter en overdrevet stor bog jeg kan bruge til en scrapbog, det skal gerne være en der er indbundet som en bog og ikke "bare" et stort ringbind med ark - har i nogen idé om hvor man kan finde det henne?

På forhånd tak

/Boe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Dot D

SanneBoe skriver:

Hejsa

Jeg leder efter en overdrevet stor bog jeg kan bruge til en scrapbog, det skal gerne være en der er indbundet som en bog og ikke "bare" et stort ringbind med ark - har i nogen idé om hvor man kan finde det henne?

På forhånd tak

/Boe

Du skal bare en tur på de forskellige scrapsider på nettet, der er mange at vælge imellem. Jeg har købt mine til 30 x 30 cm sider hos Anettes Papir og Stil i Randers. Der findes mange flotte

Anmeld

1. maj 2010

serinasmor

har set nogle i tiger .. men det er self længe siden så det er ikke til at vide om de findes endnu

Anmeld

1. maj 2010

CS

SanneBoe skriver:

Hejsa

På forhånd tak

/Boe

I Magasin har de lækre store scrapbøger i flere forskellige skønne farver

Anmeld

19. maj 2010

DkzMariia

Købte en i Tiger i Randers for max 14dage siden. Den er i A4 størrelse, og indbundet. :-) (Kunne også fåes med ringbind, men synes ikke selv det er så pænt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.