ny her på baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. april 2010

sweet

jeg er så ny her på siden, valgt at komme her ind da jeg syntes det er rart at kunne spørge andre til råds om hvad de har oplevet i deres graviditeter..

i denne uge vill jeg have været 10 uger henne og have termin den 28 nov. men i lørdags skete det alle nok frygter lidt, jeg begyndte at bløde og var så oppe til scanning og det viste sig desværre at der ikke var noget blinkende hjerte.. så jeg havde en ufrivillig abort  dog har det ikke slået os ud så vi prøver bare igen.. defor valgte jeg at komme her ind så man også kan se hvordan det går med andres graviditeter  og så holder det også modet lidt oppe at se andre kan for så kan vi bestemt også smil..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

merichs

sweet skriver:

jeg er så ny her på siden, valgt at komme her ind da jeg syntes det er rart at kunne spørge andre til råds om hvad de har oplevet i deres graviditeter..

i denne uge vill jeg have været 10 uger henne og have termin den 28 nov. men i lørdags skete det alle nok frygter lidt, jeg begyndte at bløde og var så oppe til scanning og det viste sig desværre at der ikke var noget blinkende hjerte.. så jeg havde en ufrivillig abort  dog har det ikke slået os ud så vi prøver bare igen.. defor valgte jeg at komme her ind så man også kan se hvordan det går med andres graviditeter  og så holder det også modet lidt oppe at se andre kan for så kan vi bestemt også smil..

Velkommen til

Trist at høre mht din abort men godt at i stadig har modet på at prøve igen...

Håber du bliver glad for siden...

VH Marlene 17+3

Anmeld

28. april 2010

Svane83

Hej Sweet

Velkommen til.

Hvor er det dog tragisk at I har mistet et lille liv´ Men dejligt at hører at du er positiv og ikke har ladet dig slå ud.

Håber du kommer til at nyde at være her, jeg ELSKER baby.dk

Carina

Anmeld

28. april 2010

otlitrom

Velkommen til

Er ked af at høre, at den lille spire ikke klarede det. Men dejligt at I er ved godt mod!

Jeg håber du bliver glad for siden! I låv it

Knus

Anmeld

28. april 2010

Lone Jakobsen

hejsa og velkommen til

er ked af at i mistede jeres lille gryn...men super at i stadig har mod på at fortsætte.

jeg håber du bliver lige så glad for siden som os andre

mange hilsner

Lone

Anmeld

28. april 2010

sweet

vi holder modet oppe så godt vi kan lige nu og håber snart på vi kan skabe en ny lille spire der bliver hvor den skal næste gang

Anmeld

28. april 2010

Riksen

Hej og velkommen til siden - du bliver afhængig af den

Det gør mig ondt at høre om aborten, men det er godt at høre, at I er ved godt mod. Vi er mange herinde, der har prøvet det, så hvis du har lyst til at dele din oplevelse med os, er du velkommen.

- Rikke

Anmeld

28. april 2010

B&J

Heey og velkommen ja pas på siden hihhi ender med du sider her tit....

og er ked af at høre det der er sket men er super glad for i er så stærke sammen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.