Er man helt unormal???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2010

Svei

Ja du er unormal i forhold til det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Ansemusen

Yrsa skriver:

Hvor ved du det fra??

Anmeld

28. april 2010

Svei

Ansemusen skriver:

Hvor ved du det fra??

For mig er der intet negativt i ikke at være normal= med flertallet og tør godt lægge hovedet på blokken og sige at flertallet ønsker sit barn op med det samme Så når ts spørger om hun er unormal i sit ønske så svare jeg at det er hun, da det normale er hvad flertallet procentvis gør

Knus.

Anmeld

28. april 2010

Hyner

Yrsa skriver:

Hmm i forhold til dig måske, men kom da lige med en begrundelse eller noget som er lidt mere uddybende end det der!!!

Anmeld

28. april 2010

Pernille Sand Jensen

Jeg har fået to børn og har ikke tænkt over, at de skulle tørres af, inden jeg ville have dem op til mig, før end du skriver det nu.

Begge børn har været dækket i en del fosterfedt, men jeg har ikke fundet det ulækkert. Det har jo været to guldklumper, som jeg selv har kæmpet for at få til verden. Jeg ville bare gerne have dem op til mig med det samme og det er jo helt normalt, at børn er ikke er skinnende rene, når de kommer ud. Vores yngste havde en faktisk hele baghovedet smurt ind i blod og det vaskede vi bare af hende, da vi kom hjem.

Men hver sin lyst og derfor skal du da bare sige det til din jm.

Anmeld

28. april 2010

Ansemusen

Yrsa skriver:

For mig er der intet negativt i ikke at være normal= med flertallet og tør godt lægge hovedet på blokken og sige at flertallet ønsker sit barn op med det samme Så når ts spørger om hun er unormal i sit ønske så svare jeg at det er hun, da det normale er hvad flertallet procentvis gør

Knus.

Du har sikkert ret i at de fleste ønsker det. Men du ved det reelt ikke. Også derfor jeg ikke ville sige at jeg vidste at de fleste ønsker at få barnet op med det samme, skrev i stedet at jeg TROR det. Men jeg tror der er rigtig mange som ikke ønsker det, fordi de er bange for at det vil få dem til at tage afstand fra barnet eller af andre årsager!

Anmeld

28. april 2010

Svei

Hyner skriver:

Hmm i forhold til dig måske, men kom da lige med en begrundelse eller noget som er lidt mere uddybende end det der!!!

I forhold til hvad flertallet gør og ønsker...ellers ville spørgsmålt nok slet ikke blive stillet... men der er intet negativt i det for mig...det normale er bare hvad de fleste/flertallet gør...jeg er også unormal fordi jeg ikke ville føde selv feks.. men det er da ikke det samme som at det er negativt.

Jeg har ikke selv nogensinde fået en fedtet klump op hos mig.

Anmeld

28. april 2010

Svei

Ansemusen skriver:

Du har sikkert ret i at de fleste ønsker det. Men du ved det reelt ikke. Også derfor jeg ikke ville sige at jeg vidste at de fleste ønsker at få barnet op med det samme, skrev i stedet at jeg TROR det. Men jeg tror der er rigtig mange som ikke ønsker det, fordi de er bange for at det vil få dem til at tage afstand fra barnet eller af andre årsager!

Det tør jeg godt at skrive...et spørgsmål formuleret sådan her ville ser man jo heller ikke: Er jeg unormal fordi jeg gerne vil have mit barn op til mig med det samme?

Det er bare normen/det normale at ungen kommer ud og op... men altså, om man ønsker det eller ej, det er da op til den enkelte og frit valg.

Anmeld

28. april 2010

Hyner

Yrsa skriver:

I forhold til hvad flertallet gør og ønsker...ellers ville spørgsmålt nok slet ikke blive stillet... men der er intet negativt i det for mig...det normale er bare hvad de fleste/flertallet gør...jeg er også unormal fordi jeg ikke ville føde selv feks.. men det er da ikke det samme som at det er negativt.

Jeg har ikke selv nogensinde fået en fedtet klump op hos mig.

Nårh oki...

Din besked virkede bare så tør og negativ, så det undrede mig bare....

Henriette -godt ord igen

Anmeld

28. april 2010

Svei

Hyner skriver:

Nårh oki...

Din besked virkede bare så tør og negativ, så det undrede mig bare....

Henriette -godt ord igen

Nej nej... men du spurgte bare om du var unormal og så tænkte jeg da bare lige at jeg svarede kort og godt, JA... ved godt unormal/normal ikke bruges sådan...sidder lige på semi disse dage og har om afvigelser, normalitetsbegreb osv...og ja, så var den lige til højrebenet at svare ud fra definitionen af det normale/unormale...

Men altså...pyt da hvad alle andre gør..gør man selv hvad man har det gpdt med, så gør man det rigtige og så er jeg sikker på man har det godt

Knus til dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.