Seiko ur fra England.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. april 2010

Muffinmus

Ja ja, de damer, kan ikke lige lge krydse fingre for at mit ur rent faktisk ER på vej nu????

Sagen er den jeg i februar bestilte et ur, fedt ur i England. Da jeg får bekræftiglsen ser jeg dog at det er herremodllen jeg har trykket på i stedet for.

Ringer til dem derovre og spørger hvad vi gør.

Aftaler jeg are skal lade være med at hent det og så bliver det sendt tilbage til afsender.Sidste dag for afhentning er den 2 marts, så ville de blive sendt retur. 14 dage senere ringer jeg til dem og spørger om de virkelig ikke har fået det endnu, nej siger de. Venter 5 dage, ringer igen og stadig nej.

nogle dage efter igen ringer jeg til dk post og de siger de kan se de lige har afleveret det til england. Ringer til dem igen og de siger nu de har fået det retur og om jeg vil have pengene retur eller et andet ur.Vælger at andet ur der koster lidt mere og aftaler de skal trække de ekstra penge når de sender de nye ur + at hun skal sende mig en mail med tracking nr.. 10 dage senere er de ikke trukket og ingen mail og jeg ringer igen. Jamen de skal nok lige få det i gang. Fint nok, venter og 5 dage senere igen ringer jeg igen. Der siger de at de bliver sendt med det samme..kors MAND!!!

Nå, men efter nogle dage kan jeg så se de nu her den 19 har trukket de ekstrta penge. Men har stadig ikke fået mit nye lækre Seiko ud.... i øvrigt 1100 kr på UDSALG.

Ringer og får fat på en der siger at det forstår han ikke, fordi sagen er lukket og der står det er afsendt. Men har kan ikke se et tracking nr nogen steder. lover han vil skrive mail med det.DEt var i sidste uge.

I dag ringer jeg igen, får fat på hende den første jeg aftalte det hele med og hun siger hun ikke ander hvor uret er henne nu. Men at hun jo så er nok bare er nødt til at sende et nyt til. Hun får adressen -igen, og giver mig med det samme et tracking nr og siger der max vil gå3-5 dage før jeg har dety og undskylder besværet.

SÅ, nu må i sgu egentligt gerne krydse fingre for at jeg IKKE er blevet taget i røven og aldrig får mit fede ur!!!!:-)

Som jeg har ventet på i 3 mdr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Tynen

Gad vide om det ender med at Jens får ret??!
Bum,  bum...

Anmeld

28. april 2010

Muffinmus

Tynen skriver:

Gad vide om det ender med at Jens får ret??!
Bum,  bum...

årh ZIP IT!!!

Han SKAL bare ikke have ret, nøj jeg ville dø :-)

Men giver dem lige en chance mere inden jeg truer med at melde dem til den europæiske købelovs ting et eller andet jeg ikke kan huske hvad hedder:-)

Anmeld

29. april 2010

Muffinmus

uh, updaten lige nu er at jeg rent faktisk har været inde og tracke pakken på den engelske post hjemmeside. OG, de skriver de har modtaget pakken og at den står til videre forsendelse til udlandet. Dvs MIG!!!

Så, håber er lysegrønt og jeg glæder mig skod meget til at få det latterlige ur jeg har kæmpet sådan for:-)

Anmeld

29. april 2010

Siber

MariaE skriver:

uh, updaten lige nu er at jeg rent faktisk har været inde og tracke pakken på den engelske post hjemmeside. OG, de skriver de har modtaget pakken og at den står til videre forsendelse til udlandet. Dvs MIG!!!

Så, håber er lysegrønt og jeg glæder mig skod meget til at få det latterlige ur jeg har kæmpet sådan for:-)

Sikke en historie

Knus SIber, der håber at uret ligger i postkassen lige om snart!

Anmeld

29. april 2010

Muffinmus

ja, det er sgu helt latterligt.

Men det ser positivt ud nu. Kan se det har overgivet den til posten til danmark nu, så får det sikkert senest mandag eller tirsdag nu der er helligdag i morge og der ikke kommer pakker lørdag.

Og har jo i øvrigt MANGLET et ur, for det andet røg i vaskemaskinen og kom ud i 3 dele

Anmeld

29. april 2010

Lulle25

Håber du får uret inden længe. Fed ven af en vaskemaskine

Anmeld

29. april 2010

Muffinmus

Lulle25 skriver:

Håber du får uret inden længe. Fed ven af en vaskemaskine

ja ikke.

Tænkte et kort øje blik at det måske kunne samles igen, men da jeg så at viserne idnen i også lå og raslede rundt, alle 3, ja så opgav jeg mit kære STORM ur og smed lortet ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.